آفتاب

حماس پایان درگیری‌ها در اردوگاه یرموک را خواستار شد

حماس پایان درگیری‌ها در اردوگاه یرموک را خواستار شد

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای پایان فوری درگیری‌ها و کشتارها در اردوگاه آوارگان فلسطینی "یرموک" در سوریه را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اسماعیل هنیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش در بیانیه‌ای کوتاه که از سوی دفتر وی منتشر شد، ضمن تاکید بر پیگیری حوادث اردوگاه یرموک در جنوب دمشق، از طرف‌های ذی ربط خواست هر چه سریع‌تر به درگیری‌ها در اردوگاه یرموک پایان دهند.

اسماعیل رضوان از رهبران حماس نیز در گفتگو با خبرگزاری بین المللی "قدس پرس" خاطر نشان کرد که فاجعه بزرگی در یرموک روی داده است و هر چه سریعتر باید جلوی آن گرفته شود.

رضوان از تشکیلات خودگردان فلسطین و سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) که در دمشق دفتر نمایندگی دارد و نیز تمامی طرف‌های ذی ربط خواست اقدامی فوری برای نجات اردوگاه یرموک از وضعیت کنونی انجام دهند.

وی افزود درگیری‌ها در کشورهای عربی نباید به اردوگاه های آوارگان فلسطینی کشیده شود؛ چرا که جنگ اصلی ملت فلسطین با رژیم صهیونیستی است و آوارگان فلسطینی مقیم خارج باید به عنوان مهمان مورد احترام قرار گیرند و جان آنها در این کشورها حفظ شود.

گروه تروریستی داعش از چند روز پیش به اردوگاه یرموک که بزرگ‌ترین اردوگاه آوارگان فلسطینی در سوریه است، وارد شده و سعی در تصرف این اردوگاه با کشتار اهالی آن دارد.

انتهای پیام

کد N778989

وبگردی