آفتاب
/دولت و ملت، همدلی و همزبانی/

نجابت: در شرایط کنونی کشور نیازمند هم‌دلی و هم‌زبانی هستیم

نجابت: در شرایط کنونی کشور نیازمند هم‌دلی و هم‌زبانی هستیم

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با شرایط و تحولاتی که در منطقه وجود دارد با همدلی و همزبانی است که می‌توانیم به اقتدار برسیم.

حسین نجابت در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ‌درباره نامگذاری سال به "دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی" از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: ما در مسائلی همچون نفت و مسائل هسته‌ای باید یک‌نظر و یک‌زبان و همدل باشیم تا به مقاصد خود برسیم.

وی تاکید کرد: با مطرح شدن بحث هسته‌ای که یک مسئله فراجناحی و ملی است، ما نیازمند وحدت و همدلی هستیم و اختلاف سلیقه‌ها در این عرصه جایز نیست.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: از نظر بنده در حوزه داخلی در سال گذشته مشکلاتی رخ داد که هیچ کدام از منطق روشنی برخوردار نبود و اینگونه رفتارها سبب می‌شود که اعتماد مردم کم شود. ما نباید طوری رفتار کنیم که اعتماد مردم کم شود.

نجابت در پایان افزود:‌ هر وقت مردم در صحنه بودند ما توانستیم کارهای بسیار مفید و مثمرثمری انجام دهیم اکنون هم اگر می‌خواهیم به اقتصاد مقاومتی که یک بحث بسیار ارزشمند و مفید است برسیم نیازمند حضور مردم در صحنه هستیم و هرگز نباید بین دولت و ملت فاصله و یا کم اعتمادی باشد. ما در عرصه داخلی و بین المللی نیازمند همدلی و هم‌زبانی بین دولت و ملت هستیم.

انتهای پیام

کد N778862

وبگردی