آفتاب
حضور فرمانده ناجا در جاده فشم

جاده فشم باز شد/ آغاز موج خروج از تفرجگاه‌ها

جاده فشم باز شد/ آغاز موج خروج از تفرجگاه‌ها

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام بازگشایی جاده فشم که صبح امروز درپی ریزش کوه بسته شده بود از آغاز تخلیه پارک‌ها و تفرجگاه‌های پایتخت خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: جاده فشم که صبح امروز در پی ریزش کوه مسدود شده بود دقایقی پیش بازگشایی شد.

عابدی ادامه داد: هم اکنون در مسیر جاده فشم به سمت تهران شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی همچنین از آغاز خروج از تفرجگاه‌ها و پارک‌های پایتخت خبر داد و گفت: به همین دلیل پیش بینی می‌شود تا در مسیرهای خروجی بوستانهای یاس، چینگر، سرخه حصار، لویزان و غیره شاهد ترافیک نیمه سنگین باشیم.

جانشین رییس پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه هم اکنون در معابر پایتخت مشکل ترافیکی وجود ندارد، از شهروندان خواست زودتر نسبت به ترک تفرجگاه‌ها و پارکها اقدام کنند تا در ترافیک سنگین عصرگاهی پایتخت معطل نشوند.

به گفته عابدی، ماموران راهور و تمامی فرماندهان پلیس در روز طبیعت در آماده باش هستند و تا زمان تخلیه تفرجگاه‌ها و پارک‌ها در معابر حضور خواهند داشت.

بازدید فرمانده ناجا از جاده فشم

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس نیز از حضور سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در جاده فشم خبرداد.

بر اساس این گزارش، فرمانده نیروی انتظامی طی گشت هوایی در آسمان تهران از محورهای مواصلاتی استان بازدید کرده است.

پس از آن نیز اشتری در محور فشم که به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود حضور یافت و بر رفع انسداد و تسهیل تردد شهروندان در کوتاه ترین زمان تاکید کرده بود که مدتی بعد این محور بازگشایی شد.

انتهای پیام

کد N778148

وبگردی