آفتاب
با برگزاری تظاهراتی گسترده؛

یمنی ها بر مقابله با متجاوزان سعودی تاکید کردند

یمنی ها بر مقابله با متجاوزان سعودی تاکید کردند

مردم یمن با وجود حملات ددمنشانه سعودی-آمریکایی با شرکت در تظاهرات گسترده عزم خود را برای پایداری در برابر متجاوزان اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری یمن با اشاره به تظاهرات روز گذشته مردم یمن اعلام کرد: صنعا عصر روز گذشته شاهد تظاهرات گسترده ای بود که عزم قوی برای مقابله با زورگویی ائتلاف شر به رهبری سعودی ها که غیر نظامیان را هدف قرار داده و همه زیر ساختهای یمن را ویران می کند، نشان داد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات خشم خود را از تجاوز به یمن نشان دادند و از عملکرد رسانه های حامی ائتلاف شر انتقاد و از اینکه دشمن اصلی امت اسلامی یعنی رژیم صهیونیستی در فلسطین نادیده گرفته شده است، ابراز انزجار کردند.

در بیانیه صادره از سوی شرکت کنندگان ضمن محکومیت این تجاوز ظالمانه بر ضرورت بسیج عمومی با همه ابزار و وسایل ممکن و ادامه مقابله با گروههای تکفیری و اطلاعاتی ساخته آمریکا و رژیم صهیونیستی و همسایگان خائن یمن تاکید شد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات که از همه طیفهای یمنی بودند سکوت جامعه بین الملل در برابر جنایات رژیم سعودی وهمپیمانان آن را محکوم کردند و از همه آزادگان دنیا خواستند که این تجاوز را محکوم کنند و با محاصره ظالمانه ملت یمن که امکان ارسال دارو و غذا و سوخت و دیگر نیازها را از بین برده است، مقابله کنند.

همچنین در این تظاهرات بر ضرورت محاکمه و مجازات متجاوزان تاکید شد و از سازمانهای بین المللی و مجامع حقوق بشری خواسته شد که به مسئولیت خود در قبال این تجاوز غیر قابل توجیه عمل کنند و در راستای توقف آن و حمایت فوری از ملت یمن اقدام کنند.

 

کد N777967

وبگردی