آفتاب
حاشیه دیدار ایران - سوئد ؛

حضور پرشور ایرانی ها و توجه ویژه به زلاتان/ اعتراض کی روش به داور

حضور پرشور ایرانی ها و توجه ویژه به زلاتان/ اعتراض کی روش به داور

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به حرکت خشن کاپیتان تیم ملی فوتبال سوئد واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و سوئد از ساعت 22 امروز سه شنبه در ورزشگاه فرندز شهر استکلهم آغاز شد که نیمه اول این دیدار با برتری 2 بر یک تیم میزبان به پایان رسید. حاشیه های این دیدار را در زیر می خوانید:

* حدود 45 هزار تماشاگر در این ورزشگاه حضور دارند که بخشی از آنها تماشاگران و طرفداران تیم ملی فوتبال ایران هستند که برای تشویق ملی پوشان سنگ تمام گذاشتند.

* در صحنه ای که زلاتان ابراهیموویچ قصد داشت با ضربه ای برگردان توپ را وارد دروازه ایران کند ضربه پایش به سر مرتضی پورعلی گنجی خورد که این امر باعث اعتراض کی روش شد. سرمربی ایران مراتب اعتراض خود را به داور چهارم اعلام کرد.

* گوینده ورزشگاه بعد از گل زلاتان وی را به سبک گویندگان ورزشگاه های آلمان معرفی کرد و تماشاگران سه بار نام وی را صدا زدند.

* تماشاگران ایرانی که قبل از این اعلام شده بود نزدیک به 25 هزار بلیت را خریداری کرده اند، در هر صحنه ای به تشویق تیم ملی و بازیکنان پرداختند. بعد از گل نکونام این تشویق ها بیشتر شد.

* بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران دقایق ابتدایی بازی محو نمایش ابراهیموویچ بودند و کمی سردرگم عمل کردند. تماشاگران هم توجه ویژه ای به این بازیکن مطرح داشتند.

کد N777394

وبگردی