آفتاب
معاون سیاسی وزیر کشور عنوان کرد

12 فروردین؛ نماد و مظهر ابتناء جمهوری اسلامی بر اراده و رأی مردم

12 فروردین؛ نماد و مظهر ابتناء جمهوری اسلامی بر اراده و رأی مردم

معاون سیاسی وزارت کشور، 12 فروردین ماه را نماد و مظهر ابتناء جمهوری اسلامی بر اراده و رأی مردم دانست.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)،‌ مقیمی در آستانه 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ضمن تبریک این روز فرخنده تأکید کرد: 12 فروردین نماد و مظهر ابتناء جمهوری اسلامی بر اراده و رأی مردم است.

وی با اشاره به پیام حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر زنده نگه داشتن 12 فروردین به عنوان یکی از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی اظهار امیدواری کرد که نخبگان فکری و فرهنگی، چهره ها و جریان های سیاسی، احزاب و تشکل ها، مدیران و همچنین رسانه ها به رسالت و مسؤولیتی که در این زمینه دارند بپردارند.

معاون سیاسی وزیر کشور اصرار و اهتمام مثال زدنی انقلاب اسلامی و رهبری کبیر این انقلاب به برگزاری رفراندوم تعیین نظام برآمده از انقلاب را مؤید راهبرد بنیادین انقلاب اسلامی بر اتکاء و ابتناء نظام اسلامی بر رأی و اراده آحاد ملت دانست و در عین حال با یادآوری توصیه تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر "جمهوری اسلامی؛ نه یک کلمه کم ونه یک کلمه زیاد" بر لزوم حرکت توأمان در سایه جمهوریت و اسلامیت نظام تأکید کرد.

محمد حسین مقیمی با یادآوری تقارن فرخنده گرامیداشت روز 12 فروردین امسال با فضای ناشی از اعلام سال جدید به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری اظهار امیدواری کرد با حضور و همکاری همه جریان های سیاسی در چارچوب جمهوری اسلامی الزامات عملی تحقق این همدلی و همزبانی تحقق یابد.

مقیمی در پایان 12 فروردین ماه را فرصت مناسبی برای یادآوری نقش شهیدان گلگلون کفن انقلاب اسلامی در پیروزی و تثبیت انقلاب دانست و ضمن احترام به شهیدان و خانواده معظم آنان اظهار امیدواری کرد همه جریان سیاسی و مدیران و مسؤولان کشور در عمل قدردان و قدرشناس ایثارگری و از خود گذشتگی خانواده بزرگ ایثارگران کشور باشند.

انتهای پیام

کد N777354

وبگردی