آفتاب
نوروزی:

همه محورهای مازندران باز است/ ریزش سنگ در گزنک هراز

همه محورهای مازندران باز است/ ریزش سنگ در گزنک هراز

ساری – مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از باز بودن همه محورهای ارتباطی استن به رغم ترافیک سنگین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر حیدر نوروزی در حاشیه بازدید از محورهای ارتباطی استان مازندران افزود: ترافیک در محورهای ورودی و خروجی استان سنگین بوده اما تردد بدون مشکل در جریان است.

وی با اشاره به اینکه ریزش سنگ در محدوده گزنگ محور هراز داشتیم اظهار داشت: همکاران راهداری به محض وقوع این حادثه نسبت به پاکسازی مسیر برای تردد ایمن مسافران اقدام کردند و مسیر بازگشایی شد و هم اکنون مشکلی وجود ندارد.

نوروزی گفت: در دیگر مسیرهای ارتباطی استان از جمله فیروزکوه و کندوان نیز با وجود ترافیک، مسیر باز است و تردد جریان دارد.

عبدالهاشم حسن نيا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور نیز كه به منظور اطلاع از آخرين وضعيت محور هراز به مازندران سفر كرده است در حاشيه بازديد از اين محور ضمن قدرداني از زحمات راهداران استان مازندران اظهار داشت : راهداران فرشتگان هميشه بيدار و جاده ها هستند و حضور پر رنگ آنان در جاده ها، آرامش و امنيت را براي مسافرين به همراه دارد.

وي در ادامه ضمن قدرداني از مجموعه راه وشهرسازي استان به منظور افزايش ارتقاء ايمني محورهاي ارتباطي استان تصريح نمود : با توجه به حجم بالاي ترافيك و تردد مسافرين به مازندران مي طلبد محورهاي اين استان همواره ايمن و استاندارد باشد.

معاون راهداري سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور ضمن اشاره به شرايط جغرافيايي و محيطي استان تصريح كرد : مازندران با وجود نقاط گردشگري و ديدني مي تواند با سرمايه گذاري مناسب و راه ارتباطي ايمن و درست از طريق جذب مسافر  و گردشگر سهم بسيار زيادي در رشد و  شكوفايي اقتصاد براي خود منطقه و كشور داشته باشد.

حسن نيا اقدامات ايمن سازي محورها را براي كاهش تصادفات و تلفات جاده اي بسيار مثمر ثمر دانست و خاطر نشان ساخت : علاوه بر ايمن سازي محورها، رعايت قوانين و مقررات از سوي كابران جاده اي نيز مي تواند عامل مهمي در جهت كاهش سوانح رانندگي باشد.

مازندران ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

کد N777285

وبگردی