آفتاب

دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به رفع مشکلات مناطق آسیب دیده اقدام کنند

دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به رفع مشکلات مناطق آسیب دیده اقدام کنند

استاندار پس از بازدید از روستای لوشکان بخش اسفرورین گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان ظرف 24 ساعت نسبت به رفع مشکلات مناطق آسیب دیده اقدام کنند و شهرداری‌ها با سرعت عملیات پاکسازی معابر و خیابان‌ها را آغاز و دهیاری‌ها ماشین آلات لازم را به منطقه اعزام کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، مرتضی روزبه استاندار قزوین در جلسه ستاد مدیریت بحران که با حضور رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان در اسفرورین تشکیل شد، اظهار کرد: شهرداری‌ها با سرعت عملیات پاکسازی معابر و خیابان‌ها را آغاز کنند و دهیاری‌ها نیز نسبت به اعزام ماشین آلات به منطقه نیز اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های خدماتی و شهرداری‌ها با آرامش، نظم خاص و شرایط عادی را به منطقه برگردانند، ادامه داد: خدمات‌رسانی به مردم با حفظ عزت و کرامت آن‌ها صورت گیرد و امنیت نیز توسط دستگاه‌های امنیتی و انتظامی نیز با هوشیاری لازم در منطقه برقرار شود.

روزبه ادامه داد:هماهنگی لازم توسط بخشداری‌ها و فرمانداری‌های تاکستان و بوئین‌زهرا با فرمانداری‌ها و بخشداری‌های همجوار در استان در راستای خدمات‌رسانی مناسب انجام شود.

وی بر لزوم مقاوم سازی ساختمان‌ها نیز تاکید کرد و افزود: با نظارت فنی بر روند ساخت و سازها بایستی از خسارت در بروز حوادث طبیعی پیشگیری شود.

استاندار قزوین به پیگیری جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در خصوص خدمات‌رسانی به مناطق آسیب دیده استان اشاره کرد و گفت: گزارش‌های اولیه به دفتر وی ارسال شده است.

روزبه تاکید کرد: برآورد خسارت وارده توسط بنیاد مسکن استان محاسبه شود تا اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش ایسنا، طوفان عصر روز دوشنبه باعث بروز خسارت‌های مالی به مناطقی از استان شد و تلفات جانی نداشت و تنها 40 نفر مصدوم شدند که مورد مداوای سرپایی قرار گرفتند، هم اکنون نیز مدیران دستگاه‌های خدمات رسان در منطقه حضور دارند.

انتهای پیام

کد N777249

وبگردی