آفتاب
معاون وزیر خبر داد:

۷۵ درصد مصوبات استانی وزارت ارتباطات عملیاتی شد

۷۵ درصد مصوبات استانی وزارت ارتباطات عملیاتی شد

معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات با بیان اینکه درسال ۹۴، همدلی با مجلس در دستور کار وزارت ارتباطات قراردارد؛ گفت: ۷۵ درصد مصوبات سفرهای استانی وزارت ارتباطات عملیاتی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، براری به حضور حداکثری دکتر واعظی در جلسات سه شنبه مجلس و جلسات مشترک دوشنبه نمایندگان با وزیرارتباطات، اشاره کرد و افزود: به دلیل حضور حداکثری در جلسات علنی مجلس، این معاونت، رتبه اول را در بین معاونان پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی کسب کرد.

وی به حضور  واعظی در ۲۰ استان کشور به همراه معاونان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال ۹۳ در سفر به استان های کشور از نزدیک با موانع و مشکلات استان ها آشنا شدیم و افتتاح پروژه های انجام گرفته در حوزه ی توسعه زیرساخت ها، افزایش خدمات سرویس هایی در بخش ICT ، از جمله اقدامات انجام شده در سطح استانی است.

براری شناسایی نیازهای استانی را ضروری برشمرد و افزود: به دنبال عملیاتی شدن ایجاد نهضت تولید نرم افزار و محتوا و جهش در ایجاد اشتغال در بخش ICT در استان ها هستیم.

معاون پارلمانی وزارت ارتباطات اظهار کرد: تلاش کرده ایم با پیگیری های فراوان، مصوبات سفرهای استانی به نتیجه برسد که تاکنون ۷۵% این مصوبات عملیاتی شده است.

براری در پاسخ به سؤالی در خصوص بودجه وزارت ارتباطات و تکالیف قانونی وزارت در سال جدید گفت: تبصره ۱۲ در لوایح بودجه سالانه مرتبط با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که بند الف آن در خصوص درآمدهای بخش و هزینه آن در توسعه بخش در لایحه تنظیم مقررات بخشی به طور دائمی تبدیل به قانون شده است و دیگر نیازی نیست هر سال در لوایح بودجه سالانه ارائه شود و از لایحه مذکور حذف شد.

معاون حقوقی وزارت ارتباطات در پاسخ به سؤالی در خصوص تعامل وزارت ارتباطات با مجلس گفت: خوشبختانه در سال ۹۳ نشست های مشترکی با حضور نمایندگان مجلس و گزارش متعدد در کمیسیون های مرتبط با مجلس ارائه شده است و برنامه ریزی برای حضور معاونان وزارت و مدیران سازمان های وابسته نیز به نحو شایسته انجام شد.

کد N777136

وبگردی