آفتاب
مدیر رادیو ایران در گفتگو با مهر:

چند کمیته تخصصی در رادیو ایران ایجاد شد

چند کمیته تخصصی در رادیو ایران ایجاد شد

مدیر رادیو ایران از راه اندازی کمیته های نیروی انسانی و برنامه سازی در این شبکه خبر داد و بیان کرد که رادیو ایران در سال جدید شیوه های جدید برنامه سازی را تجربه خواهد کرد.

بهنام احمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سیاست‌های رادیو ایران در سال ۹۴ بیان کرد: حرکت‌ ما در سال آینده بر مدار برنامه‌ریزی خواهد بود، در چند ماهی هم که من به این شبکه آمدم، سعی ما بر این بوده است که چشم‌انداز پنج ساله رادیو ایران را برای اوایل سال ۹۴ بنویسیم و کار را شروع کنیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس تغییراتی هم در جدول پخش و دیگر موارد صورت خواهد گرفت که ابتدا نقشه راه را در این حوزه طراحی خواهیم کرد و سپس گام‌های بعدی را برمی‌داریم.

مدیر رادیو ایران با اشاره به راه‌اندازی کمیته نیروی انسانی در این شبکه رادیویی عنوان کرد: راه‌اندازی این کمیته به منظور توجه به کارنامه همکاران و ارزیابی شرایط و توانمندی‌های آنهاست تا بتوانیم شناخت بیشتری نسبت به این همکاران در شبکه به دست آوریم. همچنین ارزیابی نقاط قوت و ضعف در حوزه نیروی انسانی، آموزش،‌ ارتقای کیفیت کاری و حتی برنامه‌ریزی درباره مسائل رفاهی نیروی انسانی از دیگر کارهای این کمیته خواهد بود.

احمدپور با بیان اینکه ما باید تعیین کنیم که در رادیو ایران چه حرکتی را باید از ابتدای سال ۹۴ شروع کرد، گفت: تیم دیگری در رادیو ایران در حوزه چشم‌انداز این شبکه برای پنج سال آینده کار و برنامه‌ریزی می‌کند که چه اهداف و مقاصد دیگری پیگیری شود.

وی اضافه کرد: قرار است کمیته برنامه‌سازی و برنامه‌ریزی برای شبکه رادیو ایران تشکیل شود که در آن تدوین خطوط اصلی برنامه‌سازی در رادیو ایران طی سال آینده و سال‌های بعد انجام گیرد. نکته مهم اینجاست که ما باید فرصت‌های جدید برنامه‌سازی را در رادیو ایران ایجاد کنیم و البته فکر می‌کنم این مهم با کمک همکاران با تجربه در رادیو ایران در کنار جوانان مستعد به راحتی فراهم خواهد شد و این امیدواری را می‌دهد که بتوانیم با سرعت قابل قبولی تغییرات مورد نظر را پشت سر بگذاریم.

مدیر رادیو ایران با اشاره به تغییرات این شبکه عنوان کرد: گروه ورزش و تفریحات از جمله گروه‌هایی است که اخیرا به این شبکه اضافه شده است و ما می‌خواهیم شیوه‌های جدیدی از برنامه‌سازی را هم به جدول پخش اضافه کنیم تا بتوانیم برنامه‌ها را با فضای رسانه‌ای امروز و دغدغه‌های مخاطبان به روز کنیم.

احمدپور در پایان درباره رویکرد رادیو ایران در آینده اعلام کرد: توجه ما ایجاد فضای بیشتر برای تعامل با مخاطبان و افزایش تعداد مخاطبان است. همچنین از سیاست‌های اصلی رادیو ایران حرکت به سوی ایجاد فضای مشترک با شنوندگان است و اگر ما بتوانیم برنامه‌سازی را به سوی مخاطبان ببریم و از خود آنها کمک بگیریم، بسیاری از مشکلات ما به سادگی رفع می‌شود.

 

کد N776896

وبگردی