آفتاب

برگزاری جشن ۱۲ فروردین در تپه های عباس آباد تهران

برگزاری جشن ۱۲ فروردین در تپه های عباس آباد تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت نوسازی عباس آباد تهران از برگزاری جشن باشکوه روز جمهوری اسلامی با حضور چهره های شاخص فرهنگی و هنری به مدت ۱۲ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ سید محمد حسین حجازی با اشاره به اهمیت روز ۱۲ فروردین در تاریخ ایران اسلامی خاطرنشان کرد: برای اولین بار جشن باشکوه روز جمهوری اسلامی با محوریت  ایران و پرچم سه رنگ آن و با حضور آحاد مردم در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می شود.

وی افزود: این جشن بزرگ در بخش های مختلف فرهنگی، هنری، تفریحی و ورزشی در بوستان ها و فضاهای مختلف منطقه از ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت و شبکه یک سیما نیز پوشش تصویری این برنامه را انجام می دهد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: حضور خوانندگان مطرح موسیقی کشور، بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون، چهره های محبوب تلویزیونی کودکان، گروه های مختلف هنری با رویکرد حماسی، انقلابی و ملی از جمله برنامه های این جشن بزرگ است.

سید محمد حسین حجازی همچنین یادآور شد: با هماهنگی به عمل آمده با شرکت واحد اتوبوسرانی شهروندان و گردشگران نوروزی از میدان های اصلی شهر به منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد منتقل می شوند و می توانند از برنامه های این جشن بهره مند شوند.

به گفته حجازی برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا ، توزیع پرچم و اقلام فرهنگی ، حضور ارکستر ارتش و نورافشانی با حضور گسترده مردم شکوه این جشن بزرگ ملی را دوچندان خواهد کرد.

کد N776726

وبگردی