آفتاب
/دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی/

دولت با جلب اعتماد ملت می تواند موجبات تقویت مصالح ملی را فراهم کند

دولت با جلب اعتماد ملت می تواند موجبات تقویت مصالح ملی را فراهم کند

رییس مجمع نمایندگان کردستان گفت: دولت می تواند با جلب اعتماد مردم و سرلوحه قرار دادن شعار امسال، موجبات تقویت مصالح ملی را فراهم کند.

سید احسن علوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان اظهار کرد: شعارهایی که هر ساله رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار سال انتخاب می کنند، حاوی پیام‌هایی است که با همکاری همه جانبه باید برای تحقق آن تلاش کرد.

وی افزود: این شعارها باید به عنوان نقشه راه مسئولان قرار گیرد؛ چراکه این شعارها بر اساس وضعیت کشور انتخاب شده و تحقق آن می تواند راهی برای پیشرفت و توسعه و آبادانی هر چه بیشتر کشور باشد.

رییس مجمع نمایندگان کردستان عنوان کرد: با توجه به در پیش داشتن دو انتخابات مهم در سال جاری، شعار تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب می تواند موجب ایجاد همدلی بین آحاد جامعه با وجود دارا بودن دیدگاه های متفاوت باشد.

وی تصریح کرد: با توجه عمیق به شعارهایی که رهبر انقلاب هر ساله عنوان می کنند، می توان متوجه شد که این پیام ها تعیین کننده مسیری مشخص و هدفی واحد برای ملت ایران است و همه باید فعالیت خود را در جهت رسیدن به این مهم به کار گیرند.

علوی اضافه کرد: انسجام و همدلی ملت و دولت می تواند مانع از ایجاد شکاف بین آنان و همچنین مانع از لطمه زدن به منافع ملی باشد.

وی تصریح کرد: تعیین شعار سال از سوی رهبری علاوه بر اینکه همه آحاد جامعه را به تعقیب یک هدف واحد تشویق می کند، موجب ایجاد وحدت هر چه بیشتر میان دولت، ملت و کلیه مسئولین خواهد بود.

رییس مجمع نمایندگان کردستان با اشاره به اینکه تحقق شعار سال‌های گذشته به علت کم توجهی برخی از مسئولین کمرنگ بوده است، خاطرنشان کرد: دولت می تواند با جلب اعتماد مردم و سرلوحه قرار دادن شعار تعیین شده از سوی رهبری، موجبات تقویت مصالح ملی را فراهم کند.

وی در پایان یادآور شد: آنچه امروز بیش از گذشته برای نشان دادن قدرتمندی ایران نیاز است، همگرایی، اتحاد، همدلی و جلوگیری از هر گونه اختلاف است که همه آنها را می توان در شعار سال به خوبی درک کرد.

انتهای پیام

کد N775861

وبگردی