آفتاب
رئیس ستاد طرح نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد

رسیدگی به 683 پرونده تخلف در 48 ساعت گذشته

رسیدگی به 683 پرونده تخلف در 48 ساعت گذشته

رئیس ستاد طرح نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از رسیدگی به 683 پرونده و صدور 860 میلیون تومان جریمه نقدی در 48 ساعت گشت نوروزی این سازمان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) علیرضا جواهری گفت: در 48 ساعت گذشته 683 پرونده تخلف در سراسر کشور مورد رسیدگی قرار گرفته و 40 پرونده نیز در نوبت رسیدگی قرار داد.

رئیس ستاد طرح نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در این بازه زمانی 637 مورد بازرسی صورت گرفته است که این بازرسی ها منجر به تشکیل 1015 پرونده تخلف شده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در 48 ساعت گذشته با رسیدگی به 138 پرونده بیشترین رسیدگی به پرونده را به خود اختصاص داد و کمترین میزان رسیدگی به پرونده در این بازه زمانی نیز مربوط به دو استان قزوین و زنجان است.

مدیرکل حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: میزان جریمه ریالی تعیین شده در 48 ساعت گذشته، 860 میلیون تومان بوده است،البته همچنان به صورت ستادی وضعیت تخلف های سراسر کشور را بررسی می کنیم.

جواهری تصریح کرد: با توجه به شکایت‌هایی که از سوی مردم دریافت شده است، ضرورت بررسی وضعیت تعویض روغنی ها و مکانیکی‌ها احساس می شد که این مطلب را به مدیران استانی اعلام کردیم تا در برنامه‌ریزی گشت‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N775623

وبگردی