آفتاب
پیاده‌روی 15 دقیقه‌ای هیات مذاکره کننده ایرانی

ظریف: تمرکز ما بر روی مذاکرات هسته‌ای است

ظریف: تمرکز ما بر روی مذاکرات هسته‌ای است

وزیر خارجه ایران گفت: هر دو دیپلماتی که یک جا بنشینند با توجه به کشتار روزانه مردم در یمن درباره این مساله صحبت می‌کنند اما ما همیشه گفته‌ایم که مذاکره ما محدود به بحث هسته‌ای است.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌ای خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اعزامی به لوزان سوییس، اعضای هیات مذاکره کننده ایران صبح جمعه برای حدود 15 دقیقه در اطراف هتل پیاده روی کردند.

ظریف در جمع خبرنگاران که وی را در مسیر همراهی می‌کردند درباره مساله یمن و طرح این موضوع در مذاکرات گفت که به هر حال وقتی دو دیپلمات کنار هم می‌نشینند ممکن است درباره همه چیز صحبت کنند اما تمرکز ما بر روی مذاکرات هسته‌ای است و مساله دیگری مطرح نیست.

او هم‌چنین اقدامات نظامی در یمن را بار دیگر محکوم کرد.

وزیر خارجه کشورمان در پاسخ به این پرسش که مذاکرات یک‌شنبه تمام می‌شود یا تا سه‌شنبه به طول می‌انجامد؟ گفت: می‌تواند تمام شود یا تمدید شود درعین حال ما آمادگی مذاکرات را داریم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود جو مذاکرات منفی بود است؟ گفت: فکر نمی‌کنم، به هر حال مذاکرات سخت است و همیشه سخت بوده است.

به گزارش ایسنا، هم‌چنین در ادامه مذاکرات صبح گفت‌وگوی رییس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا پس از توقف مذاکرات وزیران خارجه ادامه یافت.

هم‌چنین معاونان وزیران خارجه ایران و چین نیز با یکدیگر دیدار کردند.

انتهای پیام

کد N775192

وبگردی