آفتاب

بازدید صفوی از جشنواره نوروزی برج میلاد

بازدید صفوی از جشنواره نوروزی برج میلاد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا شب گذشته (6 فروردین) همزمان با بازدید از جشنواره نوروزی برج میلاد تهران ضمن رضایتمندی از برگزاری این ویژه برنامه گفت: برگزاری برنامه‌هایی با مضمون فرهنگ و سنن اقوام گوناگون باعث ایجاد وحدت و همبستگی ملی می‌شود.

به گزارش سرویس شهری ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی برج میلاد تهران، سرلشکر صفوی شب گذشته (6 فروردین) در بازدید از ویژه برنامه "عطریاس در نوروز" ضمن ابراز رضایت از برگزاری این ویژه برنامه از برنامه‌ریزی و توجه به تمامی اقشار جامعه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی - هنری تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: برگزاری برنامه‌هایی با مضمون معرفی فرهنگ و سنن اقوام گوناگون باعث ایجاد وحدت ملی، همبستگی و انسجام می‌شود و امیدوارم که در سال آینده نیز شاهد چنین ویژه برنامه‌هایی باشیم و غرفه ویژه‌ای هم به استان سیستان و بلوچستان اختصاص یابد تا مردم دیگر استان‌ها نیز با آداب و رسوم این استان عزیز آشنا شوند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در ادامه نیز ضمن بازدید از طبقات سازه برج میلاد گفت: برج میلاد تهران جزو افتخارات علمی، فنی و مهندسی انقلاب اسلامی است و ماحصل تلاش، کوشش و هوش مهندسین جوان ایرانی است و مدیریت بهینه و علمی در نقاط مختلف آن از ساخت تا بهره‌برداری و نگه‌داشت به چشم می‌خورد.

وی همچنین افزود: باید در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی، ساخت المان‌ها و تولید آثار هنری هم به فرهنگ تمدن ایرانی و هم به آیین و تمدن اسلامی توجه کرد و ویژگی‌های فرهنگ غنی شیعی اسلامی ایرانی را به واسطه این آثار به جهانیان معرفی کرد.

انتهای پیام

کد N775185

وبگردی