آفتاب
نقوی‌حسینی در گفتگو با مهر:

شورای امینت با عربستان برخورد نکند از حیز انتفاع ساقط است

شورای امینت با عربستان برخورد نکند از حیز انتفاع ساقط است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم عکس العمل مناسب شورای امنیت با کشور متجاز به یمن گفت: اگر شورای امنیت با عربستان برخورد نکند از حیز انتفاع ساقط است.

نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حمله هوایی عربستان به خاک یمن، گفت: عربستان از حرکت مردمی و انقلاب یمن نگران است؛ چراکه اگر حکومت مردم‌سالار در یمن مستقر شود ممکن است پایه های حکومت طایفه ای، قبیله ای و موروثی او را متزلزل کند.

وی با بیان اینکه عربستان همیشه یمن را حیاط خلوت خود می دانسته است، افزود: امروز که عربستان شاهد تحولات انقلابی در یمن است از همه توان و ظرفیت نظامی خویش برای جلوگیری از این تحول انقلابی استفاده خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی، تاکید کرد: حال که عربستان بر خلاف پروتکل‌های بین‌الملل در تجاوزی آشکار به یمن حمله‌ور شده است، مطمئن هستیم که مردم یمن این حمله را بی پاسخ نمی گذارند و دود این آتش بر چشم خود عربستان خواهد رفت.

نقوی حسینی، با تاکید بر لزوم ورود شورای امنیت به موضوع حمله عربستان به یمن، خاطرنشان کرد:  انتظار جامعه جهانی و افکار عمومی  این است که شورای امنیت و سازمان ملل متحد که مدعی صلح، دوستی و عدالت هستند در مقابل این تجاوز آشکار عکس‌العمل مناسب نشان دهند و زمینه برخورد با متجاوز را فراهم کنند که اگر چنین نشود، شورای امنیت از حیز انتفاع ساقط است.

 
[div id='__hggasdgjhsagd_once'] 
کد N774867

وبگردی