آفتاب
حبیبی در گفتگو با مهر:

از الزامات همدلی و همزبانی یکی بودن راه و هدف دولت با ملت است

از الزامات همدلی و همزبانی یکی بودن راه و هدف دولت با ملت است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، یکی از الزامات همدلی یکی بودن راه و هدف دولت با ملت دانست و گفت: دولت باید با درک درست از خواسته ها و مطالبات مردم موجب افزایش همدلی و همراهی مردم شود.

محمدنبی حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شعار سال مبنی بر «دولت و ملت، همدلی و هم ‌زبانی» اظهارداشت: یکی از الزامات همدلی راستگویی و شفاف سازی است لذا دولت باید به وعده‌هایی که تابحال به مردم داده عمل کند و به موقع گزارشی از فعالیت‌هایش را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه دولت باید در راستای افزایش اعتماد عمومی تلاش کند، گفت: دولت باید در چارچوب توقعات مشروع مردم حداکثر تلاشش را انجام دهد تا اعتماد عمومی مردم بیشتر شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، یکی از راههای افزایش همدلی و هم زبانی دولت و ملت را سپردن امور بدست مردم دانست و گفت: دولت باید در سپردن کارها به مردم به خصوص در امور اقتصادی بیشتر از گذشته با برنامه‌ریزی مشخص کار کند تا مردم خود را شریک کار دولت بدانند.

حبیبی، تاکید کرد: مردم زمانی خود را پشتیبان دولت تلقی می‌کنند که دولت آن دسته از کارهایی که قابل واگذاری به مردم است را به ملت بسپارد.

وی همدلی و هم زبانی دولت و ملت را یک ضرورت دائمی دانست و گفت: این شعار مخصوص یک سال نیست و باید همیشه مورد توجه باشد، اما نامگذاری سال ۹۴ به نام «دولت و ملت، همدلی و هم ‌زبانی» توسط مقام معظم رهبری ضرورت این مساله را بیشتر مورد توجه قرار می دهد.

حبیبی، همچنین یکی از الزامات همدلی و هم زبانی دولت و ملت را یکی بودن راه و هدف نامید و اشاره داشت: وقتی هدف مشترک و راه یکی باشد همدلی ها افزایش می یاید؛ همچنانکه مردم تاکنون پا به پای انقلاب و نظام حرکت کرده و در فراز و نشیب ها در صحنه بوده اند. لذا دولت باید با درک درست از خواسته ها و مطالبات مردم موجب افزایش همدلی و همراهی مردم شود.

 

کد N774736

وبگردی