آفتاب
شریعتمداری خبر داد:

گیلان مقصد بعدی کاروان تدبیر و امید

گیلان مقصد بعدی کاروان تدبیر و امید

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به شعار سال 94 گفت:‌ دولت باید تلاش کند که با دقت بیشتر به همه آنچه که ملت ایران از انتخاب او اراده کرده‌اند توجه کند و ملت نیز دولت را در جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در حاشیه مراسم ختم والده حسن روحانی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب عنوان «دولت و ملت،‌همدلی و هم‌زبانی» از سوی مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مهمترین مولفه این شعار حرکت به سمت ایجاد یکپارچگی و انسجام ملی در کشور است.

وی ادامه داد: نتیجه هم‌دلی و همزبانی دولت و ملت و همچنین رابطه صحیح میان دولت و ملت، ایجادکننده یکپارچگی در میان صفوف دولت و ملت و مسیری برای دسترسی سریع‌تر و پرشتاب‌تر به اهداف اصلی تعیین شده است.

شریعتمداری خاطر نشان کرد: حاصل آنچه را که مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه به آن اشاره کرده‌اند،‌ حتما در پایان سال 94 جبران مافات و عقب ماندگی‌هایی است که در دوران گذشته گاه در عرصه‌های گوناگون سیاسی،‌اقتصادی و اجتماعی به دلیل همین نقیصه بروز و ظهور پیدا کرده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه اگر چنین نقیصه‌ای در جامعه و ساختار کشور وجود نداشت عنوان شعار امسال اعلام نمی شد به بیان وظایف دولت و ملت در تحقق این شعار پرداخت و گفت: باید به پیام هوشمندانه رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم. دولت باید تلاش کند که با دقت بیشتر به همه آنچه که ملت ایران از انتخاب او اراده کرده اند توجه کند و ملت نیز دولت را در جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده همراهی کنند.

‌شریعتمداری در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا در مورد مقصد بعدی سفر استانی کاروان تدبیر و امید و زمان این سفر اظهار کرد: رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید اواخر فروردین مهمان استان گیلان خواهند بود.

انتهای پیام

کد N774175

وبگردی