آفتاب
/دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی/

اسماعیلی: وحدت و همدلی راز موفقیت انقلاب اسلامی ایران است

اسماعیلی: وحدت و همدلی راز موفقیت انقلاب اسلامی ایران است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی راز موفقیت انقلاب اسلامی ایران است، گفت: با همدلی و همزبانی می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این مطلب، اظهارکرد: در طول 36 سال گذشته وحدت مردم ایران و همراهی آنان با مسئولان باعث پابرجایی انقلاب اسلامی شده است و با کمی دقت در وضعیت کشورهای منطقه می‌توان رمز موفقیت ایران اسلامی را در این دو موضوع مشاهده کرد.

وی تصریح‌کرد: در شرایطی که دشمن به‌د‌نبال ایجاد تفرقه بین مردم ایران و همچنین مسئولان است، توجه به شعار امسال می‌تواند نقشه‌ آنها را نقش برآب کند و امیدواریم امسال با تأسی به این موضوع شاهد ایامی پر از موفقیت برای مردم و مسئولان باشیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت با اشاره به اینکه یکی از راه‌های همدلی مردم با مسئولان می‌تواند حمایت از تولید داخل و استفاده از محصولات ایرانی باشد، افزود: همدلی و هم‌زبانی فقط مربوط به مسائل سیاسی نبوده و در همه عرصه‌ها به‌ویژه مسائل اقتصادی باید این موضوع نمود پیدا کند و امیدواریم با برنامه‌ریزی شاهد تحقق این شعار در پایان سال باشیم.

اسماعیلی با بیان اینکه با همدلی و همزبانی می‌توانیم در این برهه از تاریخ بر همه مشکلات کشور فائق آییم، خاطرنشان‌کرد: کنار هم قرار گرفتن ملت و دولت همچون 36 سال گذشته ضامن موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف است و امیدواریم با توجه به این موضوع این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

کد N774106

وبگردی