آفتاب
در سومین روز از گشت نوروزی سازمان تعزیرات صورت گرفت؛

ثبت بیشترین رسیدگی به پرونده در تعزیرات اصفهان

ثبت بیشترین رسیدگی به پرونده در تعزیرات اصفهان

رئیس ستاد طرح ویژه نوروزی و مدیرکل حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی از ثبت بیشترین آمار رسیدگی به پرونده توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان در روز گذشته خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، علیرضا جواهری رئیس ستاد طرح ویژه نوروزی و مدیرکل حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در سومین روز از مرحله دوم طرح نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی، 315 مورد بازرسی با همکاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی انجام شده است و 341 پرونده نیز در گشت سیار تشکیل شده است.

وی افزود: همچنین روز گذشته 229 پرونده در سطح کشور رسیدگی شده است و 35 پرونده مانده نیز که نیاز به بررسی یا تحقیقات بیشتر داشته در انتظار رسیدگی است.

جواهری اظهار داشت: روز گذشته استان اصفهان با رسیدگی به 67 پرونده بیشترین رسیدگی به پرونده را به خود اختصاص داده است که علت این امر تعداد پرونده های وارده است و همه همکاران ما در سطح کشور برای ارائه خدمات بهتر به هم وطنان خود در تلاش هستند.

وی گفت: 388 میلیون و 233 هزار تومان جزای نقدی برای پرونده های رسیدگی شده در 3 فروردین ماه سال جاری تعیین شده است و از هم وطنان در خواست می کنیم که شکایات خود را با شماره تماس 124 و یا سامانه پیامکی 30009651 در میان بگذارند و از خرید کالاهای بدون تاریخ انقضا و نشان استاندارد خودراری کنند و از واحدهای صنفی غیر معتبر خرید نکنند.

انتهای پیام

کد N773889

وبگردی