آفتاب

صدور حکم حبس 31 بحرینی به جرم "تلاش برای قتل نیروهای امنیتی"

صدور حکم حبس 31 بحرینی به جرم "تلاش برای قتل نیروهای امنیتی"

دادگاهی در بحرین حکم 15 سال حبس برای شش متهم و 10 سال حبس برای 24 تن و 5 سال حبس برای یک متهم دیگر را صادر کرد که این حکم پس از محکوم شدن این افراد به جرم "تلاش برای قتل" تعدادی از نیروهای پلیس صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی المحیط، احمد حمادی، رئیس دادستانی جرم‌های تروریستی در بحرین اعلام کرد که دادگاه عالی کیفری حکمی را در خصوص پرونده تلاش به قتل تعدادی از نیروهای پلیس صادر کرد که این پرونده 31 متهم داشت.

پیشتر دادستانی بحرین چهار تن از این افراد را به "تلاش برای قتل" سه تن از نیروهای پلیس و حمل سلاح‌ گرم متهم کرده بود. سایر افراد متهم در این پرونده نیز به " تجمع بدون مجوز" و در اختیار داشتن "مواد قابل اشتعال" متهم شده‌اند.

این حکم یک روز پس از آن صادر شد که دادگاهی در بحرین حکمی را مبنی بر حبس 15 سال برای 11 متهم و حبس هفت سال برای یک متهم دیگر به اتهام "مبادرت به کشتن" تعدادی از نیروهای پلیس در جنوب غرب منامه در اکتبر گذشته صادر کرد.

بحرین از فوریه 2011 شاهد جنبش‌های اعتراضی مخالفان نظام این کشور است و مخالفان می‌گویند که خواهان تشکیل دولت منتخب هستند.

انتهای پیام

کد N773788

وبگردی