آفتاب

پیام تسلیت مقامات ارشد عربستان ، امارات و قطر به دکتر روحانی

پیام تسلیت مقامات ارشد عربستان ، امارات و قطر به دکتر روحانی

مقامات ارشد سه کشور عربستان ، امارات و قطر در پیام های جداگانه ای درگذشت والده رییس جمهور کشورمان را به او تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، ولیعهد و نایب نخست وزیر عربستان سعودی در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، درگذشت والده وی را تسلیت گفت.

متن پیام امیر مقرن بن عبدالعزیز آل سعود به این شرح است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

عالیجناب دکتر حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

خبر درگذشت والده جنابعالی رحمه الله علیه واصل شد. به این مناسبت مایلم صادقانه‌ترین مراتب تسلیت و همدردی خود را ابراز دارم. از خداوند متعال مسئلت دارم که ایشان را مشمول رحمت و مغفرت خود قرار داده و در بهشت سکنی دهد.

أنا الله و أناالیه راجعون

امیر مقرن بن عبدالعزیز آل سعود»

همچنین امیر و نایب امیر قطر در پیام‌های جداگانه‌ای به حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری، درگذشت والده وی را تسلیت گفتند و از خداوند منان رحمت واسعه و غفران الهی را برای آن مرحومه مسالت کردند.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی و شیخ عبدالله بن حمد آل ثانی در این پیام‌ها به رییس جمهوری تسلیت گفتند و برای او سلامتی و برای دولت و ملت ایران موفقیت آرزو کردند.

رییس امارات متحده عربی، نایب رییس، نخست وزیر و حاکم دوبی و ولیعهد ابوظبی نیز در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت والده حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری را به وی تسلیت گفتند.

شیخ خلیفه بن زاید، شیخ محمد بن راشد و شیخ محمد بن زاید در این پیام‌های جداگانه، با ابراز تسلیت به رییس جمهوری، برای دکتر روحانی سلامتی و برای دولت و ملت ایران موفقیت آرزو کردند.

انتهای پیام

کد N773615

وبگردی