آفتاب

حمله قریب الوقوع ارتش لیبی به نیروهای فجر لیبی در طرابلس

حمله قریب الوقوع ارتش لیبی به نیروهای فجر لیبی در طرابلس

ارتش لیبی به منظور آمادگی لازم برای باز پس گیری کنترل پایتخت کشور و بیرون راندن نیروهای مسلح فجرلیبی، نیروهای خود را اطراف طرابلس به ویژه فرودگاه این منطقه مستقرکرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، طارق الجروشی، عضو پارلمان منتخب لیبی و معاون رئیس کمیته دفاع پارلمان اعلام کرد: ارتش لیبی سعی دارد تا برای نابودی و بیرون راندن شبه نظامیانی که کنترل طرابلس را به دست گرفته‌اند حملات قریب الوقوعی را ترتیب دهند.

وی تصریح کرد: ارتش نیروهای خود را به مناطق العزیزیه، ورشفانه واقع در جنوب طرابلس فرستاده و ارتش برای حمله به مواضع نیروهای فجرلیبی پایگاه‌های دولتی را در این مناطق تشکیل خواهد داد.

ارتش لیبی باتکیه بر انتفاضه جوانان طرابلس و حمایت آنان، حملات خود را ترتیب خواهند داد.

وی افزود: نیروهای مسلح فجرلیبی در برخی از مناطق پایتخت لیبی از جمله منطقه بوسلیم، بن عاشور و السراج مستقر شده‌اند و هرکس راکه ازارتش حمایت می‌کند، بازداشت می‌کنند.

از سوی دیگر منابع لیبی اعلام کردند که یک خودروی بمب گذاری شده مقابل ساختمان اصلی دستگاه امنیت اطلاعات کشور در شهرمصراتة منفجر شد.

ساختمان دستگاه امنیت اطلاعات لیبی مانند طرابلس، پایتخت کشور و اطراف آن تحت کنترل افراد مسلح نیروهای فجر لیبی قرار دارد و این سلسله حملات و انفجارها پس از تهدیدات گروه تروریستیداعش در حمله به مواضع نیروهای مسلح لیبی، درکشور بالا گرفته است.

انتهای پیام

کد N773443

وبگردی