آفتاب
معاون روابط عمومی بسیج:

اردوهای جهادی مصداق عینی «همدلی و هم زبانی دولت و مردم» است

اردوهای جهادی مصداق عینی «همدلی و هم زبانی دولت و مردم» است

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: اردوهای جهادی که تبلور مشارکت مردمی و کمک به کارآمدی دولت می باشد مصداق عینی و عملی شعار امسال است.

به گزارش ایسنا، اسماعیل احمدی گفت: منطقه احمد فداله در توابع بخش سردشت شهرستان دزفول به جهت کوهستانی و صعب العبور بودن متاسفانه فاقد هرگونه امکانات اولیه زیستن می باشد که هزاران نفر از اهالی این منطقه همگی از سادات حسینی هستند.

وی جهادگران را سرچشمه‌های ایثار و اخلاص خوانده و افزود: حقیقتا حضور جوانان جهادگر در چنین مناطقی، آن هم در لحظات تحویل سال و ایام نوروز با خرد دنیوی باور کردنی نبوده و این حضور صرفا منبعث از عقل سلیم الهی است.

مشاور ریاست سازمان بسیج مستضعفین درباره شعار سال 94 اظهار کرد: اردوهای جهادی که تبلور مشارکت مردمی و کمک به کارآمدی دولت می باشند مصداق عینی و عملی شعار امسال است.

وی ضمن ستایش این شعار هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: اصلی ترین مشکل اردوهای جهادی، عدم همکاری کافی و مناسب دولت در لایه های مختلف ملی و محلی از این اردوهاست که خدمت رسانی مردم را در مناطق محروم با کندی و کاستی همراه نموده است.

معاون روابط عمومی بسیج، جهادگران را سفیران ولایت در مناطق محروم خوانده و افزود: ساختن کادر هم طراز انقلاب از میان جهادگران و نیز کمک به کارامدی دولت اصلی ترین اهداف اردوهای جهادی است.

بر اساس گزارش بسیج، 70 نفر از جهادگران شامل استاد، پزشک، دانشجو و طلبه در عرصه های مختلف عمرانی، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، کشاورزی و اقتصادی در این منطقه سخت کوهستانی در حال خدمت رسانی به مردم شریف بختیاری هستند.

انتهای پیام

کد N773133

وبگردی