آفتاب
روحانی در مراسم تدفین والده بزرگوارش:

تا از نعمت پدر و مادر بهره‌مند هستید، قدر آنان را بدانید

تا از نعمت پدر و مادر بهره‌مند هستید، قدر آنان را بدانید

رییس جمهوری در مراسم تدفین والده بزرگوارش ضمن تشکر از همه شرکت‌کنندگان در این مراسم، گفت: از همه مردم بویژه جوانان عزیز کشورمان خواهش می‌کنم، تا زمانی که از نعمت پدر و مادر بهره‌مند هستند، قدر آنان را بدانند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در آیین خاکسپاری والده بزرگوارش از همه مردم، نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه سمنان، نمایندگان، وزرا و همه مسئولینی که قبول زحمت کردند و در این مراسم شرکت کرده بودند، از طرف خود و خانواده‌های داغدار تشکر و سپاسگزاری کرد.

رییس‌ جمهوری با بیان اینکه از همه جوانان عزیز کشورمان می‌خواهم که قدر والده خود را بدانند، افزود: هیچ‌کس به طور کامل و جامع قدر پدر و مادر خود را نمی‌داند تا زمانی که این نعمت را از دست می‌دهد. جای خالی پدر و مادر را هیچ‌وقت نمی‌توان در زندگی پر کرد.

رییس جمهوری اظهار داشت: والده مرحومم همه عمر خود را وقف تربیت ما و انقلاب و کشور کرد و همه زندگی‌اش همواره توأم با تلاش برای نظام، انقلاب و کشور بود، ایشان تا آخرین روزهای زندگی‌اش به طور مستمر اخبار تحولات کشور را پیگیری می‌کرد.

روحانی با اشاره به اینکه مادرم عاشق ائمه اطهار و خاندان اهل بیت بود، تصریح کرد: امیدوارم در این ایام که ایام عزای خاندان اهل بیت است، همگی راه هدایت را با تمسک به راه و سیره ائمه معصومین(ع) پیدا کنیم.
کد N773103

وبگردی