آفتاب

توزیع سبزی پلو با ماهی، میان 5000 کارتن خواب در گرمخانه‌های پایتخت

توزیع سبزی پلو با ماهی، میان 5000 کارتن خواب در گرمخانه‌های پایتخت

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی گفت: مدیریت شهری در قالب سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران حلقه وصل متمولین به آسیب‌دیدگان اجتماعی است.

فرزاد هوشیار پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار«شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به برگزاری جشن نوروز ویژه مددجویان کارتن‌خواب همزمان با شب عید در مراکز 22 گانه شهر تهران افزود: از همه همشهریان و هموطنان برای حضور و مشارکت در حوزه رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی از جمله در بخش کودکان کار و خیابان، اعتیاد و زنان و مردان کارتن‌خواب دعوت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد: رسیدگی و رفع آسیب‌های اجتماعی فقط با حضور و مشارکت عموم مردم امکان‌پذیر و کارگشا است.

وی با بیان اینکه امروز آسیب‌های اجتماعی بسیار پیچیده شده است، تصریح کرد: حاشیه نشینی در کلانشهرها بر شهرنشینی غلبه پیدا کرده که نقشی اساسی در افزایش و پیچیده شدن آسیب‌های اجتماعی دارد.

هوشیار پارسیان با اشاره به برگزاری انتخابات شورایاری محلات تهران گفت: شوراهای محلات ضمن پیشگیری از بروز و ابتلای همشهریان به آسیب‌های اجتماعی باید محلی برای رسیدگی به وضعیت آدمهای دارای مشکل باشد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم بیش از 5000 مددجو در 22 مددسرا و گرمخانه زمستانی مناطق شهر تهران، پس از استحمام و پوشیدن لباس نو، دعای لحظه تحویل سال را زمزمه کردن دو شام، سبزی پلو ماهی خوردند.
کد N772752

وبگردی