آفتاب

ظریف پس از دیدار با کری: مذاکرات امروز مثبت بود

ظریف پس از دیدار با کری: مذاکرات امروز مثبت بود

ایسنا نوشت:

محمد جواد ظریف پس از دیدار با کری گفت: جلسه امروز مثبت بود و گفتگوهای خوبی داشتیم و تصمیم گرفتیم آقایان صالحی و مونیز مذاکرات خود را ادامه دهند.

 

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است و داریم بحث می‌کنیم و انتخاب‌های مختلفی برای ادامه مذاکرات داریم.
محمدجواد ظریف ادامه داد: ما رسیدیم به نقاط حساس که برای هر موضوع یکی دو نکته باقی مانده است و این یکی دو نکته هم سخت‌ترین موارد است.
ظریف در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که تا پایان روز جمعه به نتیجه مشخصی خواهیم رسید و تفاهم بر سر راه حل ها به دست خواهد آمد یا به روزهای آینده موکول می‌شود؟ گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست.
ظریف این اظهارات را بعد از نشست صبح با کری که کمتر از یک ساعت به طول انجامید در جمع خبرنگاران ایرانی گفت.
او هم چنین گفت که گفت‌وگوهایش با کری را عصر امروز ادامه می‌دهد.
وزیر خارجه کشورمان نشست صبحش با کری را مثبت خواند و گفت: صحبت‌های خوبی داشتیم و آقای صالحی و مونیز در ادامه به مذاکرات فنی پراختند و عصر دوباره مذاکره خواهیم داشت.
در حالی که شب گذشته منابع نزدیک به مذاکرات از حضور وزیران خارجه سه کشور اروپایی خبر دادند و قرار بود امشب آن‌ها وارد لوزان شوند اما منابع خبری غربی و نیز خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرد که حضور وزیران خارجه سه کشور هنوز قطعی نیست و برنامه سفرشان معلق شده است

45231

 

کد N772601

وبگردی