آفتاب
مدیرعامل بانک صادرات:

اولویتمان توسعه بانکداری الکترونیکی در سال 94 است

اولویتمان توسعه بانکداری الکترونیکی در سال 94 است

مدیرعامل بانک صادرات ایران ضمن بازدید از ادارات و شعب این بانک با کارکنان دیدار و بر لزوم توسعه بانکداری الکترونیکی تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، ​اسماعیل لله گانی در آخرین روز کاری سال 1393 از شعب و واحدهای این بانک در سطح تهران بازدید و ضمن دیدار با کارکنان، توسعه بانکداری الکترونیکی را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به اینکه پدیده بانکداری الکترونیکی یکی از دستاوردهای تجارت الکترونیکی محسوب می شود گفت: با رشد روزافزون حجم تجارت الکترونیکی در جهان و با توجه به نیاز تجارت به انجام عملیات بانکی جهت نقل و انتقال منابع مالی، بانکداری الکترونیکی نقش بسیار اساسی در تجارت الکترونیکی یافته است.

لله گانی اضافه کرد: یکی از مشکلات بانک ها شلوغی و تجمیع فعالیت‌ها در شعب است که برای حل این مشکل راهی جز توسعه بانکداری الکترونیکی وجود ندارد بر این اساس تلاش خواهد شد تا با بستر سازی در زمینه بانکداری نوین میزان مراجعات مشتریان به شعب کاهش یابد.

وی با اشاره به مزایای بانکداری نوین افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوریهای جدید، ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی به مشتریان جزء اولویت های این بانک در سال آتی است.

شایان ذکر مدیر عامل این بانک در جریان بازدید های خود از کارکنانی که از اعضا خانواده معزز شهدا بودند تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام

کد N772593

وبگردی