آفتاب

خطیب نماز جمعه: آمریکا باید در دادگاه جهانی به خاطر جنایت هایش جواب بدهد

خطیب نماز جمعه: آمریکا باید در دادگاه جهانی به خاطر جنایت هایش جواب بدهد

نسیم آنلاین نوشت:

آیت‌الله موحدی کرمانی گفت: محفل گرم نوروزی امسال با نام و سلام بر حضرت زهرا(س) آغاز شود. امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نمازجمعه در جمع نمازگزاران گفت: کری اعتراف کرد در سوریه شکست خوردند ولی عجیب است هرچه شکست می‌خورند پند نمی‌گیرند. دلیل شکست آمریکا در سوریه، حمایت از تروریست‌ها بود.


آیت‌الله موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلی تهران در جمع نمازگزاران گفت: فضای حاکم بر کشور باید فاطمی باشد. محفل گرم نوروزی امسال با نام و سلام بر حضرت زهرا(س) آغاز شود.

او همچنین گفت: موفقیت ارتش و عراق را در مقابل داعش آرزومندیم. توفیقات خوبی حاصل شده است. برای مردم بحرین آرزوی موفقیت کامل را دارم.

آیت‌الله موحدی کرمانی در ادامه گفت: چند جمله با جان کری صحبت کنیم. کری اعتراف کرد در سوریه شکست خوردند ولی عجیب است هرچه شکست می‌خورند پند نمی‌گیرند. سیاستمداران آمریکایی فکر کنند چرا در سوریه شکست خوردند؟. دلیلش این بود که تا توانستند تروریست‌ها را حمایت و تجهیز کردند. آیا ایران به شما درس نداد؟. از حمایت از شاه و شکست‌تان چرا درس نگرفتید؟.

او همچنین ادامه داد: تا کی می‌خواهید فکر کنید که با ظلم و خونریزی و تجهیز تروریست‌ها موفق می‌شوید. تا کی ظلم و زورگویی را ادامه خواهید داد؟. مردم امروز بیدار شدند و دیگر زیر بار حرف زور نمی‌روند و در مقابل ظالم و متجاوز می‌ایستند. تا کی هیات ایران بگوید که دنبال سلاح هسته‌ای نیست و شما بگویید مطمئن نیستیم؟. از چه راهی به شما ثابت کنیم، همه راه‌ها را که هیأت ایرانی جلوی شما گذاشتند. اینها دشمن انقلاب و اسلام هستند. هسته‌ای بهانه است. مرحبا به هیأت ایرانی که در مقابل زورگویی ایستاده و زیر بار حرف زور نمی‌رود.

خطیب موقت نمازجمعه تهران همچنین گفت: کاش در دنیا آزاده پیدا می‌شد و آمریکا را به محاکمه می‌کشاند. در سوریه جنایت کردند آنوقت می‌گویند شکست خوردیم، غلط کردید که جنایت کردید. آمریکا باید در دادگاه جهانی جواب دهد.

 


45231

 

کد N772534

وبگردی