آفتاب
موحدی کرمانی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای:

مرحبا به هیات ایرانی که مقاوم ایستاده و زیر بار زور نمی‌روند

مرحبا به هیات ایرانی که مقاوم ایستاده و زیر بار زور نمی‌روند

خطیب نماز جمعه تهران خطاب به وزیر خارجه آمریکا گفت:‌ تا کی هیات ایرانی باید بگویند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست و شما بگویید که هنوز اعتماد ندارید.

خطیب نماز جمعه تهران خطاب به وزیر خارجه آمریکا گفت:‌ تا کی هیات ایرانی باید بگویند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست و شما بگویید که هنوز اعتماد ندارید. در حالی که ایران و هیات ایرانی همه راه‌ها را جلوی شما گذاشته‌اند، باز بهانه می‌آورید و می‌گویید اطمینان ندارید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که موضوعات هسته‌یی بهانه است و دشمنان به دنبال دشمنی با اسلام و انقلاب هستند اظهار کرد: مرحبا به مردم ایران و مرحبا به هیات ایرانی که مقاوم ایستاده و دفاع می‌کنند و زیر بار زور نمی‌روند.

وی افزود: ای کاش در دنیا عده‌ای آزاده پیدا شوند و آمریکا را به محاکمه بکشند که این طور جنایت می‌کند و منجر به شکست خود ور یختن خون‌های فراوان می‌شود. شما(آمریکایی‌ها) شکست خورده هستید و خدا برای شما شکست را مقرر کرده است و عزت را برای اسلام و ذلت را رای شما قرار داده است و بدون تردید شما شکست می‌خورید و خواهید خورد.

وی خطاب به غربی‌ها گفت: هیات ایرانی منصصفانه و بامنطق با شما حرف می‌زنند. پس حرف حساب را بپذیرید؛ چراکه ضرر نمی‌کنید و خوب است برای اولین بار آن را امتحان کنید.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به این‌که «غربی‌ها می‌گویند ما نمی‌فهمیم که ایران دنبال سلاح هسته‌ای نیست» گفت: هیات ایرانی که نمی‌تواند خلق فهم کند و امیدواریم که خداوند شر دشمنان رابه خودشان برگرداند.

وی با بیان این‌که «جان کری اخیرا اعتراف کرده است که در سوریه شکست خورده‌اند» تصریح کرد: نمی‌دانم هرچه شکست می‌خورند پند نمی‌گیرد و بیدار نمی‌شوند و حضورشان کم نمی‌شود در حالی که زمان آن شده است که آمریکا هم فکر کند چرا شکست خورده است و چرا از ایران و زمانی که از شاه حمایت کردند و شکست خوردند پند نگرفتند.

وی با اشاره به این که «امروز در اکثر نقاط این سرزمین فریاد مرگ بر آمریکا شنیده می‌شود» خاطرنشان کرد: تا کی می‌خواهید ظلم و خونریزی کنید و فکر می‌کنید با تجهیز تروریست‌ها موفق می‌شوید در حالی که قرآن می‌گوید انسان‌های ظالم نمی‌توانند خانه‌ای آباد داشته باشند؛ چراکه مردم بیدار شدند و زیر بار ظلم و زور نمی‌روند.
کد N772527

وبگردی