آفتاب

گشت‌ ویژه سیار بررسی وضعیت عرضه آجیل و میوه در روز پایان سال

گشت‌ ویژه سیار بررسی وضعیت عرضه آجیل و میوه در روز پایان سال

گشت سیاری به صورت ویژه وضعیت عرضه آجیل و میوه را در روزهای پایانی سال بررسی می‌کند.

امید شهرآبادی رییس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: گشت‌های مشترک روز پایانی سال در قالب پنج اکیپ سیار سطح استان و پنج اکیپ مستقر در پایگاه‌های گشت مشترک امروز نیز به بررسی وضعیت بازار می‌پردازد و آماده رسیدگی به شکایت مردمی است.

وی افزود: همچنین با توجه به این‌که در روز پایانی سال بیشتر خرید مردم معطوف به مایحتاج پذیرایی از مهمانان است یک گشت به صورت ویژه وضعیت عرضه آجیل و میوه را بررسی خواهد کرد و مردم می‌توانند شکایت خود را به سامانه پیامکی 30009651 ارسال کنند و ما این اطمینان را به مردم می‌دهیم که با متخلفان قانون برخورد قاطعی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته همین تعداد اکیپ گشت مشترک ضمن رسیدگی به شکایات رعایت قوانین صنفی را نیز بررسی کردند و یک اکیپ دیگر نیز با حضور در جاده‌های برون شهری به همراه بازرسان اصناف، دامپزشکی و بهداشت به بررسی وضعیت رستوران‌های بین‌ شهری پرداختند.

رییس شعبه 41 سازمان تعزیرات حکومتی در پایان تصریح کرد: در گشت مشترک به بررسی وضعیت رستوران‌های برون شهری از واحدهای صنفی که قوانین را اجرا می‌کردند تشکر کردیم و یک واحد صنفی متخلف نیز به دلیل استفاده از مواد غیربهداشتی به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

انتهای پیام

کد N772492

وبگردی