آفتاب

تاجگردون: حمایت از تشکیل شرکت‌های سهامی عام یعنی هدایت نقدینگی مردم در اقتصاد کشور

تاجگردون: حمایت از تشکیل شرکت‌های سهامی عام یعنی هدایت نقدینگی مردم در اقتصاد کشور

رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: نیل به اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی نیازمند فعال شدن تعاونی‌ها و شرکت‌های سهامی عام است.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه وبویراحمد افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی بدون مشارکت مردم در تمامی امور ممکن نخواهد بود.

وی اظهارکرد: نیل به اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی نیازمند فعال شدن تعاونی‌ها و شرکت‌های سهامی عام است.

رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود شرایط کشور نیازمند مشارکت دادن مردم در تمام امور هستیم.

تاجگردون عنوان کرد: توجه به تعاونی‌ها و شرکت‌های سهامی عام یعنی هدایت نقدینگی مردم در امور اقتصادی کشور که به طور حتم ازهدررفت منابع جلوگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: دولتمردان باید فرصت مشارکت مردم در تمامی زمینه‌ها برای بهبود شرایط کشور را فراهم کنند.

رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: ما در قانون بودجه راهکاری را در خصوص ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری برای افراد با یارانه دریافتی خود فراهم کرده‌ایم که به موجب آن مردم می‌توانند با منابع یارانه دریافتی خود در ایجاد و توسعه پارس جنوبی مشارکت داشته و در نهایت از این سرمایه‌گذاری سود ببرند.

تاجگردون عنوان کرد: فراهم کردن شرایط حضور مردم در تمامی عرصه‌ها به تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین صرف منابع مالی کشور در جای خود کمک شایانی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: منابع مالی افراد هر چقدر از طریق سیستم بانکی، سیستم سرمایه‌گذاری، اوراق مشارکت و سیستم خزانه اسلامی و همچنین بورس و تعاونی به جریان سرمایه‌گذاری ورود کند به طور حتم تحقق اقتصاد مقاومتی ممکن خواهد شد.

انتهای پیام

کد N771810

وبگردی