آفتاب
/نیم نگاهی به تحقق شعار سال 93/

منوچهری: دولت نمی‌تواند اقتصادی را که چند سال درگیر تورم بوده یکساله اصلاح کند

منوچهری: دولت نمی‌تواند اقتصادی را که چند سال درگیر تورم بوده یکساله اصلاح کند

یک نماینده مجلس معتقد است: کمتر از 50 درصد شعار امسال با عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" محقق شده است.

نعمت الله منوچهری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به نزدیک شدن پایان سالی که با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده بود، گفت: متاسفانه با گذشت یک سال کمتر از 50 درصد شعار سال محقق شده است.

وی ادامه داد: در اکثر سال‌ها شعاری که مدنظر مقام معظم رهبری است به طور کامل محقق نمی‌شود، زیرا اگر به این شعارها عمل می‌کردیم هم اکنون ایران مدینه فاضله بود.

نماینده پاوه و اورامانات با بیان اینکه دولت و نمایندگان مجلس تلاش خود را برای تحقق این شعار انجام داده‌اند، اظهار کرد: مردم نیز برای تحقق عزم ملی مقاومت و صبوری زیادی انجام داده‌اند، اما با همه این اوصاف بخش قابل توجه شعار سال محقق نشد.

منوچهری یادآوری کرد: دولت نمی‌تواند اقتصادی را که چند سال درگیر گرانی و تورم بوده طی مدت یک سال اصلاح کند، زیرا بهبود وضعیت اقتصادی کشور نیازمند فراهم شدن زیرساختهای لازم و خصوصا حمایت از بخش تولید است.

وی در خصوص بخش فرهنگی شعار سال نیز تصریح کرد: ما در حوزه فرهنگ نیز موفقیت چندانی نداشتیم، زیرا هم اکنون درگیر شبیخون فرهنگی هستیم، خانواده های ما به سمت استفاده از ماهواره و فضاهای مجازی می‌روند و این برنامه‌ای است که استکبار برای جوانان ما تدارک دیده است.

این نماینده مجلس گفت: بیش از آنکه ما برای بازسازی فرهنگ خود کار کنیم، دشمنان در حال تخریب فرهنگ ما هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه معتقد است: مدیریت جهادی نیز تا حد امکان توسط دولت و مسئولین اعمال شد، اما به هر حال همواره زمینه‌های لازم برای تحقق کامل شعارهای سال به وجود نمی‌آید.

انتهای پیام

کد N771692

وبگردی