آفتاب

مالکی: نیروهای داوطلب مردمی و گروه‌های مقاومت اسلامی قدرتی جدید و شکست‌ناپذیرند

مالکی: نیروهای داوطلب مردمی و گروه‌های مقاومت اسلامی قدرتی جدید و شکست‌ناپذیرند

معاون رئیس‌جمهور عراق تاکید کرد: نیروهای داوطلب مردمی و گروه‌های مقاومت اسلامی با پیروزی‌هایی که در دیالی، صلاح‌الدین و دیگر مناطق عراق به دست آورده‌اند، قدرت جدیدی هستند که شکست نمی‌خورند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پایگاه خبری المسله عراق، نوری المالکی، معاون رئیس‌جمهوری عراق در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت اسلامی و نیروهای داوطلب مردمی این کشور گفت: امروز ما از برکت خون شهدا و فداکاری‌های مجاهدان بهره می‌بریم کسانی که ثابت کردند، چیزی که ما در این مرحله از بحران احتیاج داریم تنها فداکاری و ازخود گذشتگی است.

مالکی اظهار داشت: امروز ما با دور جدیدی از پیروزی‌ها مواجهه هستیم که در واقع مرحله پیروزی بر خود و انگیزه‌هایمان و در دست گرفتن زمام امور است. این مرحله گام اول به سوی پیروزی حقیقی علیه ظالمان و تروریست‌هاست.

وی افزود: نیروهای داوطلب مردمی دستاوردهای بزرگی داشته‌اند و نشان دادند که پایبندی‌های مذهبی و دینی کمتر از تعهدات ملی و اخلاقی نیستند.

این مقام عراقی بیان کرد که توطئه‌ای که متوجه عراق شده، جز با فداکاری‌های نیروهای امنیتی و داوطلبان مردمی شکست نمی‌خورد و این نیروها با شجاعت تمام در مقابل گروه‌های تروریستی ایستادگی کردند و توانستند این توطئه‌ها را برملا کنند. نیروهای داوطلب مردمی این توطئه خطرناک را ناکام گذاشتند و مقاصد حقیقی کسانی که قصد نابودی عراق را داشتند برملا کردند.

بسیاری از گروه‌های داوطلب مردمی در کنار نیروهای ارتش و پلیس در استان‌های دیالی و صلاح‌الدین می‌جنگند. این دو استان به جز محله القادسیه شهر تکریت و شهرستان الشرقاط کاملا از تروریست‌های گروه داعش پاکسازی شده‌اند.

انتهای پیام

کد N771619

وبگردی