آفتاب
/نیم‌نگاهی به تحقق شعار سال 93/

یک فعال دانشجویی:مهمترین دستاورد مدیریت جهادی دولت، مهار تورم بود

یک فعال دانشجویی:مهمترین دستاورد مدیریت جهادی دولت، مهار تورم بود

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: دولت توانسته است با اجرای مدیریت صحیح در مسائل فرهنگی و اقتصادی بیش از دو قوه دیگر به تحقق شعار سال 93 بپردازد.

سیدمحمد حسین مجیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به شعار سال 93 اظهار کرد: بدون تردید قوه مجریه یعنی دولت به عنوان بازوی اجرایی و عملیاتی حکومت در عملیاتی کردن این شعار نقش به سزایی ایفا کرده است و بازیگر اصلی تغییرات اقتصادی و فرهنگی کشور بوده است. اگر بخواهیم به یک جمع بندی کلی دست یابیم باید بگوییم قوه مجریه از دو قوه دیگر عملکرد بهتری داشته است.

این فعال دانشجویی همچنین یادآورشد: شاید دو قوه دیگر با توجه به ویژگی‌های کاری‌شان نتوانستند آنقدری که باید باعث تحقق این شعار در جامعه شوند. با اینکه کماکان نقدهای زیادی به دولت وارد است اما باید بگوییم که گذار از فضای خفقان و تک قطبی گذشته ، رسیدن به فضای نسبی آزاد نقد در حال حاضر فعالیت دولت در حوزه فرهنگی بوده است.

وی با بیان اینکه مهمترین رویدادهای سیاسی سال 93 در دو حوزه داخلی و خارجی تعریف می‌شود، تصریح کرد: در سیاست داخلی مهمترین رویداد را می توانیم تغییر فضای سیاسی، فرهنگی و ایجاد امکان فعالیت همه احزاب سیاسی بدانیم. مهمترین دستاورد مدیریت جهادی دولت مهار هیولای تورم و ثبات اقتصادی بود. از طرف دیگر تغییر نوع نگاه کشورهای خارجی به ایران و در کل تغییر جایگاه ایران در جهان و پیشبرد مذاکرات هسته‌ای علیرغم مانع‌تراشی‌ها و تحریم‌های ظالمانه دستاورد مدیریت دولت در حوزه سیاست خارجی بوده است.

انتهای پیام

کد N771583

وبگردی