آفتاب

مانور نیروهای امنیتی عربستان در مرز عراق

مانور نیروهای امنیتی عربستان در مرز عراق

ارتش عربستان مانور نظامی را با مشارکت 1500 نیروی امنیتی جهت آمادگی برای مقابله با حملات تروریستی احتمالی در نوار مرزی با عراق برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان "واس"، رسانه‌های عربستانی اعلام کردند که این تمرینات نظامی، عملیات میدانی سازمان یافته‌ای به منظور مقابله با حملات احتمالی گروه‌های تروریستی با استفاده از خودروها است.

بنا به گزارش رسانه‌های عربستانی این مانور در گذرگاه مرزی عربستان با عراق و با مشارکت 1500 نیروی امنیتی از جمله نیروهای گارد مرزی، امنیت ویژه، نیروهای فوق العاده، گشت‌های امنیتی، نیروهای هوایی، نیروهای دفاع ملی و مرکز فرماندهی وزارت کشور اجرا شد.

در این مانور که تحت عنوان "وطن 85" برگزار شد نحوه برخورد و مقابله با حملات احتمالی گروه‌های تروریستی به گذرگاه‌های مرزی عربستان تمرین شد تا در صورت حمله واقعی گروه‌های تروریستی علیه این کشور، نیروهای امنیتی عربستان با آمادگی و هماهنگی کامل مقابل آنها بایستند.

پس از گذشت دو ماه و نیم از حمله گروه‌های تروریستی به نیروهای گارد مرزی عربستان، این اولین مانور نظامی نیروهای امنیت داخلی عربستان است.

انتهای پیام

کد N771019

وبگردی