آفتاب

عیادت رییس مجلس از نماینده اردکان

عیادت رییس مجلس از نماینده اردکان

رییس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش از محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، علی لاریجانی با حضور در بیمارستان شهید رجایی تهران از نزدیک در جریان سیر درمانی محمدرضا تابش قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد که وی هرچه زودتر صحت خود را بازیابد و فعالیت‌های متعهدانه وی در مجلس ادامه پیدا کند.

محمدرضا تابش که از هفته گذشته به دلیل عارضه گذرای مغزی در بیمارستان خاتم الانبیای تهران بستری شده بود صبح امروز برای تکمیل سیر درمانی به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد و پس از انجام اقدامات درمانی، گرفتگی رگ ناحیه گردن وی برطرف شد.

حجت‌الاسلام محمد صدوقی و محمدرضا خاتمی،‌ استاندار یزد و مدیران این استان نیز امروز با حضور در بیمارستان شهید رجایی از وی عیادت کردند. در همین رابطه دفتر نماینده مردم اردکان نیز از روسای بیمارستان‌های خاتم الانبیا و شهید رجایی و پزشکان معالج دکتر خاتمی، ظفرقندی، اسدی، قربانی، قیمی، نواب زاده، پیغمبری، قوه، نایب زاده، کاظمی و کولیوند و مردم و مسئولان قدردانی کرد.

همچنین محمدرضا تابش در تماس تلفنی با مربی تیم والیبال پیشگامان کویر صعود این تیم به لیگ برتر را تبریک گفت و از تعصب و استعداد بازیکنان این تیم و حمایت مردم اردکان از تیم والیبال پیشگامان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

کد N770674

وبگردی