آفتاب
برای شرکت در همایش اجتماع جهانی سال 2015

هیات ایرانی حامی حقوق مردم فلسطین عازم تونس می‌شود

هیات ایرانی حامی حقوق مردم فلسطین عازم تونس می‌شود

هیاتی مرکب از مسوولان و اعضای مجمع سازمان‌های غیردولتی و فعالان حامی آزادی قدس شریف و حمایت از حقوق مردم فلسطین در اجلاس امسال تونس شرکت خواهند کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمد سروش‌نژاد، دبیر مجمع سازمان‌های غیردولتی و فعالان حامی آزادی قدس شریف اعلام کرد:‌ هیأتی 30 نفره از چهره‌های فعال در حمایت از حقوق مردم فلسطین در روزهای 4 تا 10 فروردین 94 برای شرکت در چهاردهمین همایش «انجمن اجتماع جهانی» که در کشور تونس برگزار می‌شود به آن کشور عزیمت خواهند کرد.

دکتر فروز رجایی‌فر، دبیر کمیته علمی هیأت اعزامی نیز اعلام کرد: استادان و کارشناسان عضو این هیأت علاوه بر مشارکت جدی در نشست‌های علمی این اجلاس جهانی اقدام به برگزاری 6 پنل تخصصی برای تبیین جنبه‌های انسانی مساله فلسطین و نحوه دفاع از حقوق تضییع شده ملت فلسطین و خطرات رژیم صهیونیستی برای صلح و امنیت جهانی برگزار خواهند کرد.

به گفته سروش‌نژاد اعضای کمیته تبلیغات این هیأت با برگزاری چندمین نمایشگاه عکس و پوستر، توزیع اقلام گوناگون فرهنگی، برگزاری مراسم مختلف، نمایش فیلم و پخش برنامه‌های رادیویی؛ حضوری فعال و موثر در اجلاس امسال خواهد داشت.

هم‌چنین در نظر است، با فعالیت کمیته رسانه‌ی، اخبار اجلاس و فعالیت‌های هیأت اعزامی کشورمان در قالب گزارش‌های رادیو، تلویزیون و خبری از طریق شبکه‌های صدا و سیما و خبرگزاری‌های کشور به‌خصوص خبرگزاری‌های ایرنا، فارس،‌ تسنیم،‌ قدسنا، ایسنا، تابناک و مهر به اطلاع مردم عزیز کشورمان برسد.

انتهای پیام

کد N770654

وبگردی