آفتاب
وزیر دادگستری:

نظام اسلامی با قوت و قدرت در برابر ابرقدرت‌ها ایستاده است

نظام اسلامی با قوت و قدرت در برابر ابرقدرت‌ها ایستاده است

وزیر دادگستری با اشاره به اهمیت رخنه ایجاد شده در نظام سیاسی حاکم بر آمریکا در موضوع هسته‌ای کشورمان گفت: نظام اسلامی با قوت و قدرت در برابر ابرقدرت‌ها ایستاده و تفکر و ساختار حاکمیتی آمریکا را دچار تزلزل آشکار کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در دومین یادواره شهدای وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی ضمن سخنانی، نامه 47 سناتور آمریکایی به مقامات عالیرتبه کشورمان را شکست و سقوط اخلاقی سیاسی در ساختار حاکمیتی آمریکا برشمرد و گفت: در حالی که زیر ذره بین رسانه ها و دستگاه های نظارتی جهان، نمایندگان کشورمان با گروه پنج به علاوه یک در حال مذاکره و رایزنی هستند، تعدادی از سناتورهای آمریکایی بر خلاف رویه رییس جمهور کشورشان که نماینده مردم این کشور است، نامه ای به سران کشورمان می نویسند و از انقضای توافق احتمالی با کشورمان در خصوص مسایل هسته ای پس از اوباما سخن می گویند که این موضوع به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی شکست و سقوط اخلاق سیاسی در این کشور است.

وی با اشاره به اینکه موقعیت ملت و دولت جمهوری اسلامی اکنون به جایی رسیده است که کانون ابرقدرت‌های جهان را به تزلزل آشکار انداخته است، اظهار کرد: این قوت و قدرت از فرهنگ شهادت و ایمان به «لا خوف علیهم و لا هم یحزنون» نشات گرفته و ملت ما به خوبی این پیام را دریافت کرده است.

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه دولت به آرمان‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و امام راحل پایبند و معتقد است گفت: دشمنان ما از زر و زور و موقعیت بهره فراوان دارند و از پشت هم خنجر می‌زنند و دولت وظیفه خود می داند بدون واهمه و ترس از دشمنان صحنه را خالی نکند و از منافع ملت دفاع کند.

پورمحمدی از فتنه انگیزی و دسیسه‌های دشمنان علیه ملت ایران به آتش نمرودی تعبیر کرد و گفت: کشور در میان بحران‌ها و فتنه‌های منطقه‌ای در شرایطی آرام و مناسب به سر می برد و این نعمت بسیار بزرگی است که به برکت خون شهدا حاصل شده و ملت ایران در حال خروج ابراهیمی از آتش فتنه هایی است که دشمنان به پا کرده اند.

پورمحمدی ضمن اشاره به اعتماد دولت به وزارت دادگستری و واگذاری مسئولیت های مهم به این وزارت خانه، مهمترین موضوع مطالبه شده از وزارت دادگستری را مبارزه با فساد عنوان کرد و گفت: اهتمام و تلاش فراوانی در امر مبارزه با فساد در قوای سه گانه انجام شده است و دولت اهتمام جدی به این موضوع داشته و تفاهم و همکاری بین قوا سبب دستاوردهای خوبی دراین زمینه شده است.

وزیر دادگستری در این مراسم با گرامیداشت ایام فاطمیه، سال آتی را سال فاطمی عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم به برکت نام حضرت زهرا سلام الله علیها و عنایات خداوند متعال سال آتی سال پیروزیهای بزرگ ملت ایران بر دشمنان و توطئه گران باشد.

انتهای پیام

کد N770588

وبگردی