آفتاب

عارفی: نباید به پیاده نظام قدرت‌های پوشالی فرصت عرض اندام دهیم

عارفی: نباید به پیاده نظام قدرت‌های پوشالی فرصت عرض اندام دهیم

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس معتقد است نباید به پیاده نظام قدرت‌های پوشالی فرصت عرض اندامی داده شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرج‌الله عارفی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت ایام فاطمیه،‌ گفت: قبل از پیروزی انقلاب که به همت و رشادت فرزندان این کشور به پیروزی رسید استکبار و در رأس آن آمریکا آنچنان این ملت را تحقیر کرده بود که مستشاران درجه سه آن حق توحش دریافت می‌کردند.

وی ادامه داد: امروز به لطف خداوند و صبر و مقاومت مردم عزیز و رهبری‌های حکیمانه امام (ره) در همه دولت‌ها و نهادها به جایی رسیده‌ایم که استکبار توان رویارویی با ما را ندارد که باید سجده شکر به جا آورد که ظرف 36 سال به این جایگاه بزرگ که نتیجه وحدت است رسیدیم.

نماینده مردم جیرفت در مجلس با بیان این‌که دشمن امروز به دنبال ایجاد رخنه و شکاف در میان صفوف ملت است، تصریح کرد: باید مواظب باشیم به پیاده نظام قدرت‌های پوشالی فرصت عرض اندام ندهیم که خداوند متعال نصرت نهایی را به ما ارزانی می‌دارد.

عارفی خطاب به رئیس جمهور گفت: همان‌طور که در نطق قبلی عرض کردم و اخیراً هم ملاحظه کردیم که با استقرار کاردان‌های اقتصادی در سفارتخانه‌های زمینه فعال کردن دیپلماسی اقتصادی را فراهم کردید از شما تشکر می‌کنم.

نماینده مردم جیرفت در مجلس همچنین با اشاره به توان‌های ویژه حوزه انتخابیه خود، تصریح کرد: از رئیس جمهور درخواست می‌کنم که به وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، کشور و راه و شهرسازی دستور دهید به صورت ویژه برای رفع مشکلات توسعه منطقه اقدام کنند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور اگر 2000 میلیارد تومان در این منطقه سرمایه‌گذاری شود ظرف سه سال درآمد این منطقه از هزار میلیارد تومان به 12 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند و اگر این فرصت ایجاد شود و منطقه به ظرفیت واقعی خود یعنی 12 هزار میلیارد تومان برسد درآمد مردم به سه برابر وضع موجود می‌رسد.

عارفی همچنین در ادامه به مشکلات کشاورزان و فرهنگیان حوزه انتخابیه خود اشاره کرد.

این نماینده مجلس در پایان در تذکری به وزیر کشور گفت: بعضی از مسئولین به جای پرداختن به وظایف فقط به دنبال کار انتخاباتی هستند که از شما می‌خواهم دستور فرمایید به موضوع رسیدگی و جلوی اینگونه اقدامات گرفته شود.

انتهای پیام

کد N770324

وبگردی