آفتاب
کامران در نطق میان دستور:

نباید فکر کنیم مذاکرات کمکی به تولید می‌کند

نباید فکر کنیم مذاکرات کمکی به تولید می‌کند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر نماینده‌های کنگره نامه می‌نویسند در مذاکرات کم آورده‌اند، گفت: البته ما در مذاکرات نباید فکر کنیم که مذاکره کمکی به تولید می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسن کامران دستجردی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: آمریکایی‌ها که ادعای ابرقدرتی دارند تنها 47 نماینده جیره‌خوار کنگره ضد منافقین هستند به خاطر اینکه 10 شاهی جیره می‌گیرند تغییر رفتار ندهند من با لیست منتشر می‌کنم که این نماینده‌های کنگره حق و حقوقی که از ضد انقلاب می‌گیرند چقدر است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با خطاب قرار دادن طرف آمریکایی، گفت: شما در مذاکرات کم آوردید لذا به این موارد رو می‌کنید البته ما در مذاکرات نباید فکر کنیم که مذاکره کمکی به تولید می‌کند همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند نباید اینها را با هم گره زد. ما باید روی پای خود کار کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس همچنین در مورد مواضع عربستان نیز اظهار کرد: آنها خیانتکار هستند. بنده پیشنهاد می‌دهم که جهان اسلام خود بر کعبه مدیریت کند و نگذارد به دست خائنین این کار انجام شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین به مسائل زاینده‌رود نیز اشاره کرد و گفت: زاینده‌رود قدمتی 300 ساله دارد. در آن زمان شیخ بهایی برای مدیریت و نحوه تشخیص بهره‌برداری آمایشی فکر می‌کرد. اگر ما دل می‌سوزانیم برای محیط زیست، آب و کشاورزان است.

کامران خاطرنشان کرد: باید پمپاژهای غیرمجاز را برداشت. نمی‌توان حقابه‌، حقابه‌داران را که حق‌الناس است از مردم گرفت لذا از وزرای نیرو و صنعت سوال کرده‌ام می‌گویند به ما ارتباطی ندارد لذا پیشنهاد می‌شود حداقل شورای عالی آب خسارت این افراد را بپردازد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تونل گلاب 2 در اصفهان مستقر است و ربطی به استان‌های دیگر ندارد، گفت: باید در این موضوع کارشناسی برخورد کنیم. اصفهان پذیرای تمامی استان‌ها است. مردم چهارمحال و بختیاری و خوزستان را هم پذیرا هستیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی عملیاتی نشده است، اظهار کرد: بنده از طرف نمایندگان ناظر بر سفرهای خارجی هستم. گفتم شما اگر به سوئیس برای بررسی اموال بابک زنجانی می‌روید دیوان محاسبات هم به عنوان همراه حضور داشته باشد اما متاسفانه در این خصوص گزارشی به ما داده نشده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تا فساد اقتصادی وجود دارد اقتصاد مقاومتی را نمی‌گذارند که انجام شود. اقتصاد مقاومتی مظلوم واقع شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس همچنین به سفرهای خارجی توسط سه قوه اشاره کرد و افزود: چرا ما مرد آن نیستیم که حتی بگوییم سه قوه اگر سفر خارجی می‌روند ارز نگیرند. پول آن، غذا و حتی اقامت بیت‌المال به حساب می‌آید. وقتی از امام و رهبری یاد می‌کنیم شعار فایده ندارد باید عمل کنیم.

انتهای پیام

کد N770250

وبگردی