آفتاب

یک گروه ضدامنیتی در سیستان و بلوچستان شناسایی و بازداشت شد/استعفای مدیران دولتی برای حضور درانتخابات

یک گروه ضدامنیتی در سیستان و بلوچستان شناسایی و بازداشت شد/استعفای مدیران دولتی برای حضور درانتخابات

تسنیم نوشت:

سخنگوی وزارت کشور از شناسایی و بازداشت اعضای یک تیم ضدامنیتی در سیستان و بلوچستان خبر داد.

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور صبح امروز دوشنبه طی سخنانی در یک نشست خبری گفت: پروسه تغییر فرمانداران توسط اقای میرولد معاون سیاسی وزیر کشور در حال انجام است‎ و ان شا الله به زودی انتخاب فرمانداران بر اساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید تکمیل خواهد شد‎.

او گفت: 1055 بخش داریم که قریب به اتفاق آنان دارای بخشدار هستند.

سخنگوی وزارت کشور گفت: در استان سیستان و بلوچستان یک تیم که یک دهه عامل ضدامنیتی بودند را شناسایی و دستگیر شده‌اند‎ در استان‌های مانند کرمانشاه، کردستان و سیستان و بلوچستان بر اساس سلسله اقدامات، افراد عضو گروهگ‌های تروریستی در حال تسلیم‌شدن هستند و این آمار همچنان رو به افزایش است‎.

امیری ادامه داد: درخصوص حوادث شیراز نیز یک فیلم 20 دقیقه‌ای در حال بررسی است ولی هیچ‌کس تا الان بازداشت نشده است‎. در این فیلم همه چهره‌ها مشخص هستند و جمعیتی حدود 50 الی 200 نفر در حمله به نماینده محترم مجلس آقای مطهری تخمین زده می‌شود‎.

او گفت: پیشنهاد افزایش 11نفر به نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و همچنین جدا شدن نماینده استان البرز از تهران برای انتخابات سال آینده را به آقای یزدی رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری داده‌ایم ‎.

سخنگوی وزارت کشور گفت: تعدادی از مدیران وزارت کشور و 2 تن از معاونین استانداران و تعدادی از فرمانداران برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داده‌اند.

خبر در حال تکمیل است ....

 


23231

 

کد N770180

وبگردی