آفتاب

هنیه: اظهارات لیبرمن پرده از خوی جنایتکارانه سران اسرائیل برداشت

هنیه: اظهارات لیبرمن پرده از خوی جنایتکارانه سران اسرائیل برداشت

نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد، تهدیدات وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص این که در صورت پیروزی در انتخابات، نابودی حماس یکی از اولویت‌های او خواهد بود، ثابت کرد که اسرائیل، رژیمی جنایتکار با سرانی مجرم و جنایتکار است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسماعیل هنیه، نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که حماس تمامی احزاب صهیونیستی را به یک چشم می‌بیند زیرا همه آن‌ها وحشیانه‌ترین جنایت ها را علیه ملت فلسطین مرتکب شده‌اند.

هنیه تاکید کرد که حماس غیرنظامیان صهیونیست را هدف قرار نمی دهد و گواه این مساله این است که تمامی کشته‌های صهیونیستی در جنگ اخیر جزو نظامیان این رژیم بودند.

وی خاطرنشان کرد، تهدیدات آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص این که در صورت پیروزی در انتخابات، نابودی حماس یکی از اولویت‌هایش خواهد بود، حاکی از آن است که اسرائیل، رژیمی جنایتکار با سرانی مجرم و جنایتکار است.

در همین رابطه...
● وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: باید فلسطینی‌ها را گردن زد!
● لیبرمن: باید از دست عرب اسرائیلی‌ها خلاص شویم
● انتقاد لیبرمن از سیاست‌های نتانیاهو در رویارویی با حماس
● لیبرمن: جنگ چهارم ما با حماس قطعی است
● یک عضو عرب کنست: لیبرمن ورژن اسرائیلی داعش است
● لیبرمن تهدید فلسطینیان را بی‌اهمیت خواند

وی تصریح کرد که تونل های مقاومت به سمت اراضی اشغالی تنها برای ضربه زدن به نظامیان صهیونیست حفر شده نه افراد غیرنظامی؛ هرچند غیرنظامیان هم شهرک‌نشین هستند و سرزمین فلسطین را غصب کرده‌اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی بار دیگر تاکید کرد که حماس از هیچ تلاشی برای آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی دریغ نخواهد کرد.

اسماعیل هنیه اظهار کرد که حماس خصومتی با یهودیان ندارد بلکه دشمنی اصلی آن با صهیونیست‌های اشغالگری است که سرزمین فلسطین را غصب و حقوق ملت فلسطین را پایمال کرده‌اند.

وی در پایان در خصوص احتمال مشارکت حماس در انتخابات آینده تصریح کرد که این جنبش در زمان مناسب در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N769830

وبگردی