آفتاب

پیام تبریک وزیر دادگستری به فرمانده جدید نیروی انتظامی

پیام تبریک وزیر دادگستری به فرمانده جدید نیروی انتظامی

وزیر دادگستری در پیام‌های جداگانه‌ای به فرمانده جدید نیروی انتظامی تبریک و از زحمات فرمانده پیشین نیروی انتظامی قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی خطاب به سردار اشتری به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی کشور آمده است:

«انتصاب شایسته شما به سِمت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از سوی رهبر فرزانه انقلاب (مدّ ظلّه العالی) را تبریک می گویم. بی‌تردید، فراهم آوردن آمیزه معقولی از اقتدار و مهربانی که توصیه نظام تربیت اسلامی ماست سرلوحه آرمان های همه دستگاه های نظامی و انتظامی است که با مردم سروکار دارند. نیروی انتظامیِ سرافراز و عزتمند ما در سایه آگاهی از قانون، دقت در انجام وظایف، نظم و درستکاری و امانت است که در پاسداری از مرزهای فرهنگی و اخلاقی جامعه دینمدار ایران توفیق می یابد. مردم انقلابی و آگاه ما پلیس را نگاهبان بیدار قانون و سروش امنیت پایدار اجتماعی و تکیه گاه آسایش اخلاقی و روانی خود می دانند.

اینجانب، ضمن آرزوی توفیق الهی برای شما و همه کارکنان خدوم ناجا، امیدوارم، در دوره تصدی جناب عالی، شاهد ارتقای جایگاه و کامیابی های بیش از پیش نهاد ارجمند نیروی انتظامی باشیم. ان‌شاء الله»

همچنین در پیام حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی خطاب به سردار احمدی مقدم به عنوان فرمانده پیشین نیروی انتظامی کشور آمده است:

«خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران سنگی است که خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برآن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا، این ولی نعمتان راستین می گردد.

همت بلند و تلاش موثر جنابعالی در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، مسئولیت پذیری، قانونمداری و توانمندی در اجرای وظایف محوله در سمت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، قابل تقدیر و ستایش است.

امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف و عزیز ایران همچون گذشته موفق باشید.»

انتهای پیام

کد N769562

وبگردی