آفتاب
مدیر کل دفتر بازرسی وزارت بهداشت:

ضرورت تقویت دفاتر ارزیابی عملکرد در دانشگاه های علوم پزشکی از طریق آموزش

ضرورت تقویت دفاتر ارزیابی عملکرد در دانشگاه های علوم پزشکی از طریق آموزش

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در همایش سالانه ادارات بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه های علوم پزشکی کشور بر ضرورت تقویت دفاتر ارزیابی عملکرد در دانشگاه های علوم پزشکی از طریق آموزش، تاکید کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر سید سجاد رضوی در همایش سالانه ادارات بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه های علوم پزشکی کشور، هدف از برگزاری این همایش را تبیین جایگاه دفاتر بازرسی با رویکرد مدیریت عملکرد و آموزش بیان کرد و گفت: به منظور بهتر شدن فعالیت دفاتر ارزیابی عملکرد، این دفاتر نیاز به آموزش دارند.

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، با تاکید بر پیشگیری در بازرسی ها، افزود: لازم است بازرسی ها از بخش هایی که ممکن است در آنجا آغاز فساد اداری باشد، شروع شود تا از بروز چنین مشکلات و فسادهای اداری پیشگیری شود.

وی بر خروج بازرسی از وضعیت مچ گیری تاکید کرد و گفت: لازم است بازرسی ها کاملا با برنامه ریزی، چک لیست مشخص و تحلیل مناسب صورت گیرد.

دکتر رضوی در ادامه، بر ضرورت تقویت دفاتر ارزیابی عملکرد در دانشگاه های علوم پزشکی و استفاده از افراد توانمند در این دفاتر تاکید کرد و گفت: لازم است ارتباط مستقیم این دفاتر و روسای دانشگاه ها تقویت شود.

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در بخش دیگری از سخنان خود، از راه اندازی دو نرم افزار پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد خبر داد و گفت: نرم افزار پاسخگویی به شکایات با عنوان مدیریت پاسخگویی است که از دورترین نقاط کشور، مواردی که ارزیابی نشده و شکایات به تفکیک آموزشی، بهداشتی، درمانی و سایر در این نرم افزار وارد می شود.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ وی ادامه داد: دومین نرم افزار، نرم افزار ارزیابی عملکرد است که در ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور بوده که نیازی به نیروی انسانی برای ثبت در این نرم افزار نیست و اطلاعات وارد شده توسط کارشناسان با هر عنوانی تبدیل به شاخص می شود که تعداد این شاخص ها، حدود160 تا 170 شاخص است.

انتهای پیام

کد N769464

وبگردی