آفتاب
رهبر وحدت تمدن آفریقا:

قدم نخست مبارزه با صهیونیست نابودی جریانات تکفیری است

قدم نخست مبارزه با صهیونیست نابودی جریانات تکفیری است

مشهد- موسس یک از سازمان های ضد صهیونیستی گفت: جریاناتی که در راستا ی نابودی اسرائیل تشکیل شده است باید بدانند که قدم نخست مبارزه با صهیونیست، نابودی جریانات تکفیری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه جوانان آستان قدس رضوی «کمی سبا» در نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی مشهد در محل سالن اجتماعات موسسه جوانان آستان قدس اظهار کرد: علت حضورم در ایران تنها به خاطر رویارویی این کشور با اسرائیل است زیرا رژیم اسرائیل استعمار را به شکل دیگری در جهان رواج داده و با جریان سازی های خود سعی در ضربه زدن به اسلام را دارد.

موسس سازمان ضد استعماری( tribu ka )افزود: کار اسرائیل مانند گروه های مافیایی است که خود امنیت یک منطقه را برهم می زنند و به بهانه تامین امنیت خود را وارد آن مکان کرده و اگر افراد آن منطقه در برابر آنها مخالفتی انجام دهند آن ها را نابود می سازند.

وی ادامه داد: به اندازه ای که صهیونسیت ها با هم متحد هستند، گروه های اسلامی این همبستگی را ندارند.

وی افزود: نسل جدید صهیونیست ها به شدت فعال بوده و اتحاد بیشتری در بین آن ها احساس می شود.

«کمی سبا» نقش ایران را در مبارزه با صهیونیست بسیار جدی برشمرد و اذعان داشت: اسرائیل امروزه خود را در قالب جریان های تکفیری افراطی و همچنین جریانات فرهنگی نشان داده و سعی در نفوذ بین فرهنگ ها دارد تا بدین وسیله به کشور های مسلمان ضربه وارد کند.

ممنوعیت موسیقی رپ در ایران کار پسندیده ای است

رهبر وحدت تمدن آفریقا گفت: موسیقی «رپ» ابزاری برای دست صهیونیست ها است تا در جهان تاثیر دلخواه خود را بگذارند.

وی افزود: ممنوعیت «رپ» در ایران بسیار کار پسندیده ای است زیرا طرز زندگی آمریکایی و اسرائیلی با این نوع موسیقی به جهان عرضه می شود و متاسفانه نتوانستیم دژ محکمی در برابر آن داشته باشیم که البته کشور ایران به دلیل اعتقادات مذهبی رایج در آن توانسته است در برابر این تهاجمات ایستادگی کند.

کمی سبا افزود: هر چند خاستگاه این نوع از موسیقی ابتدا در آفریقا و توسط سیاهپوستان آمریکایی بود اما محتوای آن گرایشات جنسی نبود بلکه فریادی از عدالت خواهی و رهایی از فشار های اجتماعی در آن دیده می شد اما زمانی که اسرائیلی ها تاثیر و قدرت «رپ» را دریافتند از آن به نفع خود استفاده کردند.

موسس سازمان ضد استعماری tribu ka با اشاره به کشورهای عضو جنبش عدم تعهد اظهار کرد: این که این ملت ها باهم جمع شدند تا در برابر اسرائیل قیام کنند بسیار خوب است اما باید دانست که قدم اول مبارزه با صهیونیست نابودی جریانات تکفیری است.

وی اضافه کرد: هر کدام از مردم ایران حامل یک پیام بزرگی هستند و به طور جدی، حضور ایران در کنار ملت آفریقا احساس می شود و باید در کنار مردم این کشور قرار گرفت.

کمی سبا گفت: من را در آمریکا مزدور ایرانیان می خوانند زیرا در برابر آمریکا و اسرائیل از ایران دفاع می کنم، لازم است تا جوانان ایرانی نیز پیام کشور خود را منتقل کنند زیرا این کار تنها به وسیله آنان انجام می شود.

انتخاب اوباما به ریاست جمهوری آمریکا فریب سیاهپوستان بود

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به انتخاب فردی سیاه پوست در سمت رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: آمریکایی ها با انتخاب باراک اوباما سعی داشتند تا خود را به عنوان طرفدار سیاهپوستان نشان دهند و با این اتخاب کاری کردند که مردم آفریقا فریب آنان را خورده و حتی در برابر آنان سجده می کردند، در حالی که امروزه شاهد به قتل رسیدن جوانان سیاه پوست در این کشور طرفدار آزادی هستیم.

سبا ادامه داد: باید اسلام حقیقی از وهابیت و اسلامی که عربستان سعودی آن را به جهان معرفی کرده جدا کرد، باید به جهان ثابت کرد که اسلام عربستانی، اسلام حقیقی نیست زیرا اکثر مردم در فرانسه متاسفانه اسلام را با این رویکرد می شناسند.

سیاستمداران آمریکا مستعمره صهیونیست ها هستند

رهبر وحدت تمدن آفریقا ادامه داد: اختلافات نمایندگان کنگره آمریکا با اوباما بیشتر شبیه یک بازی و فیلم هالیوودی است، هرچند امروز شعار صلح و دوستی در مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ صورت می گیرد اما در حقیقت چه جمهوری خواهان و چه دموکرات ها در باطن دشمن سرسخت با ایران هستند.

کمی سبا بیان داشت: هر چند جریان دموکرات سعی دارد تا در این مقطع به ایران نزدیک شود اما دلیل آن فعالیت های افراطی اسرائیل است، دموکرات ها قصد دارند با این حیله خود را از ننگ طرفداری از صهیونیست برهانند.

وی افزود: اوباما عروسکی خیمه شب بازی است که سرنخ های آن دست صهیونیست است، به تعبیر بهتر باید گفت که صهیونیست ها آمریکا و سیاست مداران آن را مستعمره خود قرار دادند.

اساس اهداف آمریکا و اسرائیل از پا درآوردن ایران است

این مبارز ضد اسرائیل با اشاره به اینکه اساس کار اسرائیل و آمریکا از پا در آوردن ایران است گفت: شاید در دولت آقای روحانی آنها از در دوستی وارد شده باشند اما این یک استراتژی است، مطمئن باشید در پشت هر مذاکره و گفت و گویی فریبی نهفته است، شعار مذاکره و گفتگو نباید ما را گمراه کند و همیشه باید هوشیار بود.

نامه رهبر ایران تاثیر بسیاری داشت

وی با بیان اینکه مبارزات خود را الهام گرفته از انقلابیون آفریقا می داند ادامه داد: هنگامی که من نسبت به آمریکا مواضع سخت می گیرم و یا شدیدترین انتقادات را نسبت به سیاستمداران ان انجام می دهم، هیچ گروه و یا فردی برای من مزاحمت ایجاد نمی کند اما اگر کوچکترین موضعی در برابر اسرائیل داشته باشم، من را رهسپار زندان می کنند.

کمی سبا در پاسخ به سوالی مبنی بر تاثیر نامه رهبری به جوانان آمریکا و اروپای شمالی اظهار داشت: با اینکه من جزو اهل تسنن هستم اما نامه رهبر ایران از درون بر من تاثیر گذاشت، اما باید برای انتشار این پیام دست به کار شد زیرا تنها یک چهارم جوانان آن را دیدند و برای انتشار این نامه باید از فضای مجازی استفاده بیشتری کرد.

کد N768672

وبگردی