آفتاب

کشته شدن یک افسر اسرائیلی در حمله ارتش سوریه

کشته شدن یک افسر اسرائیلی در حمله ارتش سوریه

ایسنا نوشت:


کشته شدن یک افسر رژیم صهیونیستی در حمله ارتش سوریه به تجمع رهبران ارتش آزاد در حومه قنیطره نقش این رژیم را در درگیری‌های کنونی در این منطقه فاش کرد.

 به نوشته روزنامه لبنانی الاخبار، منابع آگاه اعلام کردند که یک افسر رژیم صهیونیستی در حمله چند روز پیش ارتش سوریه به تجمع رهبران ارتش آزاد به شهرک "الفتیانی" در حومه قنیطره، یک افسر رژیم صهیونیستی کشته شد.

به گزارش این منابع، چند تن از رهبران ارتش آزاد از جمله ابواسامه النعیمی، فرمانده نظامی و یکی از مهمترین دست نشاندگان رژیم صهیونیستی در حومه قنیطره کشته شدند. این رهبران با نظارت افسر اسرائیلی مذکور و یک افسر اردنی از اتاق عملیات مشترک در اردن "موک" برای انجام حمله گسترده‌ای به حومه درعا و قنیطره جهت مقابله با نیروهای ارتش که در مثلث قنیطره، درعا و ریف دمشق پیشروی کرده‌اند، تجمع کرده بودند.

منابع لبنانی احتمال داده‌اند که این افسر اسرائیلی از سازمان اطلاعات نظامی "امان" باشد.

وی یک افسر اطلاعاتی بود که از چند ماه پیش به تروریست‌ها برای استفاده از ابزارهای ارتباطی جدید کمک کرده است.

در واقع کشته شدن این افسر نقش رژیم صهیونیستی در درگیری‌های حومه قنیطره و "اتاق عملیات مشترک موک" را فاش کرد.

شکست حمله این نیروها در مقابله با ارتش سوریه در قنیطره موجب افزایش خسارت‌های وارده به گروه‌های مسلح و نگرانی رژیم صهیونیستی و سازمان اطلاعات اردن شده است.

اتاق عملیات موک بخشی از جنگ اطلاعاتی با همکاری و هماهنگی میان رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس، فرانسه، اردن، عربستان، امارات و ترکیه است.

این رژیم هیچ گونه اعلامیه رسمی در خصوص کشته شدن افسرش در قنیطره را صادر نکرده تنها دو روز پیش از زخمی شدن یک افسر اسرائیلی در نزدیکی مرزهای میان جولان و قنیطره خبر داده بود.

52261

کد N767737

وبگردی