آفتاب
پورابراهیمی:

برگشت اعتبارات از دستگاه های اجرایی کرمان غیرقابل قبول است

برگشت اعتبارات از دستگاه های اجرایی کرمان غیرقابل قبول است

کرمان - نماینده مردم کرمان و راور برگشت اعتبارات از دستگاه های اجرایی استان کرمان را غیرقابل قبول دانست و گفت: باید علت این امر مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی صبح شنبه در شورای برنامه ‌ریزی و توسعه استان کرمان از اجرای طرح نظام جامع مالیاتی کشور تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: با اجرای این طرح فرار مالیاتی به کمترین میزان ممکن خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فرار مالیاتی بیش از میزان مالیات اخذ شده است، افزود: با توجه به اینکه در کشور فرار مالیاتی گسترده ای داریم اجرای این طرح نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

پورابراهیمی در ادامه سخنانش به بحث پیرامون بودجه ۹۴ پرداخت و گفت: لایحه بودجه ۹۴ ظهر یکشنبه بعد از رفع ایراداتی که شورای نگهبان به این لایحه گرفته است جمع بندی و فردا عصر برای تایید به شورای نگهبان ارسال می شود.

ابلاغ بودجه ۹۴ طی روزهای آتی به دولت

وی از ابلاغ بودجه ۹۴ طی دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری به دولت برای نهایی شدن قانون بودجه ۹۴ خبر داد و افزود: اقدامات خوبی در این بودجه صورت گرفته که از آن جمله می توان به کاهش سهم نفت در بودجه دولت به یک سوم اشاره کرد.

نماینده مردم کرمان و راور؛ درآمد دولت را از محل درآمد نفت، مالیات و فروش دارایی‌ها و اوراق مشارکت دانست و تصریح کرد: در سال آینده درآمد دولت به جای نفت از مالیات خواهد بود که این میزان ۷۵ میلیارد تومان دیده شده است.

نهایی شدن لایحه رفع موانع تولید

پورابراهیمی از نهایی شدن لایحه رفع موانع تولید خبر داد و افزود: این لایحه بعد از تایید توسط شورای نگهبان؛ از ابتدای سال آینده ابلاغ می شود.

وی ضمن تشکر از تلاش های استاندار کرمان ابراز داشت: رزم حسینی نگاهی توسعه گرا داشته و با اقداماتی که در استان در حال انجام است به طور قطع در آینده مردم از این دوران به خوبی یاد خواهند کرد.

نماینده مردم کرمان همچنین برگشت اعتبارات از دستگاه های اجرایی استان کرمان را غیرقابل قبول دانست و افزود: باید اقدامات لازم در این خصوص انجام و علت برگشت اعتبارات مشخص شود.

نایب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس در پایان با قدردانی از اقدامات دولت و تدبیر و امید ابراز داشت: پیش بینی می شود در سال آینده نرخ رشد اقتصادی سه درصدی را در کشور شاهد باشیم.

کد N767694

وبگردی