آفتاب
در ستاد تسهیلات سفر مطرح شد:

انتقاد استاندار سمنان به نحوه فروش بلیط قطار

انتقاد استاندار سمنان به نحوه فروش بلیط قطار

سمنان - استاندار سمنان ضمن گلایه از نحوه فروش بلیط قطار گفت: برخی مسافران که موفق به دریافت بلیط نشده اند مشاهده می شود که در داخل قطار بلیط گرانتر به مسافران داده می شود که این امر پسندیده نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وکیلی صبح شنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از همه دستگاه های اجرائی خواست با تمام امکانات و با تلاش مضاعف برای مسافران و زائرانی که از استان سمنان عبور می کنند سفری خوب، ایمن و خاطره انگیز ایجاد کنند.

وی همچنین به بحث تامین میوه خصوصا سیب و پرتقال برای ایام عید اشاره کرد و افزود: این میوه ها تامین شده و هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد که باید در سطح شهرستانها توزیع شود.

استاندار سمنان همچنین به ورودی شهرها، برطرف کردن نازیبائیها، جمع آوری نخاله ها در کنار جاده ها، توجه به معرفی دیگر شهرستانها که در مسیر ترانزیت راه های اصلی نیستند، توجه به زیبا سازی فضای پاسگاه های بین راهی، تثبیت قیمت نانوایی های آزاد پز، کمک به بخش راهداری، ساماندهی غرفه های نزدیک جاده ها، حضور بیمه برای خدمات رسانی به مردم در ایام تعطیلات تاکید کرد.

وکیلی همچنین از نیروی انتظامی خواست که آنالیز مناسبی از وضعیت تصادفات در راه های استان داشته باشد تا بتواند از نتایج به دست آمده هشدارهای عمومی و لازم را ارائه و تلاش کند آمار تصادفات را نسبت به سال گذشته کاهش دهد.

وی همچنین بر تعیین و اعلام  اسامی کشیک ادارات در ایام تعطیلات، تعیین جانشین برای پاسخگویی، تامین امنیت شهرها و جاده ها، آمادگی بیمارستانها و اورژانس ها در تعطیلات، خدمات رسانی لازم از طریق پایانه ها و راه آهن، خدمات رسانی امداد خودروها در جاده ها، فعال شدن تعمیرگاه های بین راهی برای رسیدگی به مشکلات مسافران و زائران، راهنمایی مناسب مسافران توسط نیروهای راهنمای هلال احمر، فعال بودن ایستگاه های خودپرداز و کشیک ۲۴ ساعته بانکها برای خدمات رسانی به مسافران تاکید کرد.

استاندار سمنان ضمن گلایه از اینکه چرا مسافرانی که برای تهیه بلیط به راه آهن مراجعه می کنند به آنها بلیط فروخته نمی شود اما در داخل قطار بلیط گرانتر به مسافران داده می شود گفت: موضوع گران تر فروخته شدن بلیط در داخل قطارها درست نیست و باید در این زمینه بررسی و پیگیری لازم صورت پذیرد.

وکیلی در این رابطه از سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری خواست موضوع را به صورت دقیق بررسی و از ایستگاه های راه آهن بازدید انجام شود.

وی افزود: اگر مسافری با هدایت ماموران راه آهن به داخل قطار هدایت شد دیگر نباید جریمه شود.

استاندار سمنان همچنین در خاتمه از دستگاه های متولی سفرهای نوروزی خواست بصورت مستمر از پایگاه ها و امکانات خدمات دهی در نوروز سال ۹۴ بازدید و سرکشی داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
[div id='__if72ru4sdfsdfruh7fewui_once']   
کد N767505

وبگردی