آفتاب
حجت‌الاسلام آل هاشم:

منشور «اقتصاد مقاومتی» باید در تمام امور مدنظر باشد

منشور «اقتصاد مقاومتی» باید در تمام امور مدنظر باشد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: منشور «اقتصاد مقاومتی» که از سوی فرماندهی معظم کل قوا ترسیم شده، باید در تمام شئون و امور مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جمع کارکنان مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل، با تأکید بر لزوم توجه به منویات و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا گفت: انقلاب اسلامی ایران در شرایط حساسی از سیر تاریخی خود قرار گرفته است و نقش مقام معظم رهبری در گذر از این مرحله بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه منشور «اقتصاد مقاومتی» که از سوی فرماندهی معظم کل قوا ترسیم شده، باید در تمام شئون و امور مد نظر قرار گیرد، اظهار داشت: در همین راستا کارکنان عقیدتی سیاسی باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی اثرگذاری با موضوع توجه بیش از پیش کارکنان ارتش به بحث اقتصاد مقاومتی پیش‌بینی و اجرا کنند؛ به نحوی که از کمترین امکانات بیشترین بهره برداری حاصل شود.

نماینده ولی فقیه در ارتش، در ادامه به تبیین ویژگی‌های کارکنان عقیدتی سیاسی پرداخت و تصریح کرد: مهمترین شاخصه کارکنان عقیدتی سیاسی پرداختن به بعد «معنویت» است و ما زمانی می‌توانیم به تقویت بعد معنوی دیگر کارکنان بپردازیم که در وهله اول، عاملان خوبی به احکام الهی باشیم و این بهترین و کارآمدترین روش برای تبلیغ دین مبین اسلام است.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مدت حضور خود در ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش، از مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت، مرکز آموزش حسن‌رود، منطقه چهارم دریایی انزلی و مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل بازدید و از نزدیک با کارکنان این یگان‌ها دیدار کرد. 

کد N766541

وبگردی